Gå til innhold

Vårkolleksjonen til Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt dumt å lage "musikk" telefoner som mangler mini-jack. Siden smaken på headsetts er ganske annerledes fra person til person og utbredt. Bare Motorola som har skjønt dette. Spennede telefoner begge 2, men jeg skjønner ikke helt hva forskjellen er mellom dem?

Det eneste jeg kan se er at W800 kan spille av musikk avslått. Er det den eneste forskjellen?

Lenke til kommentar
Det er litt dumt å lage "musikk" telefoner som mangler mini-jack. Siden smaken på headsetts er ganske annerledes fra person til person og utbredt. Bare Motorola som har skjønt dette. Spennede telefoner begge 2, men jeg skjønner ikke helt hva forskjellen er mellom dem?

Det eneste jeg kan se er at W800 kan spille av musikk avslått. Er det den eneste forskjellen?

også følger det med bedre headsett som ser ut til å være sonys MDR EX71SL og så har den litt annerledes meny tilpasset musikk avspilling. (knappen mellom softknappene)

 

er forøvrig enig i at det er fullstendig idiotisk å ikke ha mini jack.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes at disse telefonene er UTROLIG stygge? De eneste pane SE telefonene er vel P900, V800, Z800i og P910i (min mening)

 

Mobilene har jo skjermen helt opptil høytalerne :no:

Jeg må si at det virker nesten som det bare er du som synes de. Jeg planlegger ikke å kjøpe noen av de nye, men kan ikke si jeg ikke liker designet. Designet til W800i er ihvertfall meget bra synes jeg.

 

Angående skjerm opp til høytaleren; vil du heller at mobilen skal være en cm høyere slik at det er lengre opp til høytaleren? Eller vil du ha mindre skjerm?

Lenke til kommentar
Angåenede skjerm opp til høytaleren; vil du heller at mobilen skal være en cm høyere slik at det er lengre opp til høytaleren? Eller vil du ha mindre skjerm?

Ja, jeg vil heller ha en høyere mobil. jeg bryr meg ikke om størrelse, skjønner du. Liker store mobiler, dessuten som 'Marasmus' sier så er det bedre med en bra og stor høyttaler og en litt større mobil enn en mobil som er liten og har dårlige høytalere, selv om jeg tviler på at K750i og W800 har dårlige høytalere, men det kan jo hende! ;)

Lenke til kommentar

greti nok at k750 ikke er nyskapende på designet, men bare se på ipoden. minien er jo rett og slett en krympa utgave av storebror, og ingen klager på designlikheter der:P

 

hmm, greit nok at jeg vil ha meg klapptelefon, men siden både k750 og den kommende samsung oppgraderinga ser ut til å få omtrent de samme funksjonene så aner jeg rett og slett ikke.

 

og siden jeg går å sikler på de kommende hi-md spillerne fra sony kan en begynne å lure på om jeg ender opp som sony-fan...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...