Gå til innhold

Omtale av Dead or Alive Ultimate (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som fant av DoA serien og gamle kung-fu filmer er vel dette perfekt i mine øyne da :p

 

forsåvidt hadde det vært forferdelig hvis de hadde lagt på engelske stemmer :ermm: Litt av sjarmen er jo de få orda på japansk de sier før fighten.

 

EDIT: på xbox.com kan man lese:

Sannheten bak Dead or Alive: I det nye Dead or Alive Ultimate finner du episoder fra figurenes fortid som aldri før er sett, der ny informasjon om hver av figurene avsløres. Grafikken i disse nye filmene kommer til å få fansen til å bare sitte og måpe. Filmene besvarer endelig spørsmål som f.eks. grunnene bak Ayanes fødsel og betydningen av blomsten i Kasumis avslutning.

 

dette er litt motstridende med det du sier i omtala om at det ikke er noen sluttsekvenser for de forskjellige karakterene...eller kommer alle disse "avsløringene" som de skryter av i introen?

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Må si jeg blei skuffa.

Dead Or Alive 3 var greit nok, det tilføyde ikke noe nytt til serien, utenom bedre grafikk ok.

 

Dette er på en måte en remake av 2'ern, og siden jeg ikke har xbox live! blir det bare 2'ern.

 

Ikke kjøp spillet hvis du ikke har xbox live!, kjøp heller DoA3 som du sikkert kan få for en bra pris nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ikke ment som et nytt spill. DOA U er 2'eren i bedre utgave. Det er den ultimate DOA opplevelsen og bør ikke sammenliknes og trekkes ned på fordi det likner på DOA 3. Dette er ikke ment til å være noe helt nytt! Hovedtingen her er jo baner, kostymer og live :D

 

Er skuffet over at det ikke har fått bedre omtale jeg.

 

Edit:

Her er det et video review som jeg syntes sier bedre hvordan DOA U er. :) No offense :thumbup:

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...