Gå til innhold

Vantec Spectrum UV Dual Fan Card


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde tenkt på en slik selv til lydkortet mitt. Hvor vidt det vil hjelpe gjenstår det vel å se!

tror det er bortkastet til lydkort da

Ikke klokker man lydkort

Ikke genererer de særlig med varme, skulle de gjøre det, er det bare å klaske en ribbe på

Det er ikke verdt den ekstra støyen du får, selv på laveste hastighet

Lenke til kommentar
Hadde tenkt på en slik selv til lydkortet mitt. Hvor vidt det vil hjelpe gjenstår det vel å se!

tror det er bortkastet til lydkort da

Ikke klokker man lydkort

Ikke genererer de særlig med varme, skulle de gjøre det, er det bare å klaske en ribbe på

Det er ikke verdt den ekstra støyen du får, selv på laveste hastighet

Mitt Creative SB Audigy ZS 2 Platinum genererer svært mye varme til å være et lydkort. Har ikke merket noe til det i dag, men det har ofte skjedd at lyden har begynnt å hakke. Det er litt vanskelig å forklare, men det er akkurat som om det er artifacts i lyden. Noe jeg _tror_ kommer av varmen. Men hvis du mener kjøleribb er bedre, så går jeg klart for det!

Lenke til kommentar
fin-fin test, men jeg synes utsagnet om at en velplassert vifte gjør samme nytten er litt dumt når det ikke er begrunnet ;)

 

update?

Det trenger vel strengt tatt liten begrunnels. En velplassert vifte er rett og slett det, en vifte som du har plassert til å blåse der du trenger det mest.

 

Feks så kan du modde inn en 120mm vifte inn i sidedøre som blåser over kortene, eller så kan du henge en opp inne i kabinettet ditt. Det er derikmot ikke alltid like enkelt eller elegant.

Lenke til kommentar
fin-fin test, men jeg synes utsagnet om at en velplassert vifte gjør samme nytten er litt dumt når det ikke er begrunnet ;)

 

update?

Det trenger vel strengt tatt liten begrunnels. En velplassert vifte er rett og slett det, en vifte som du har plassert til å blåse der du trenger det mest.

 

Feks så kan du modde inn en 120mm vifte inn i sidedøre som blåser over kortene, eller så kan du henge en opp inne i kabinettet ditt. Det er derikmot ikke alltid like enkelt eller elegant.

Nei, jeg synes nemlig det høres rimelig tungvint ut i forhold til graden av min pc-mekke interesse, så det poenget faller ialle fall bort for min del. Å slenge inn det kortet derimot, kan jo ikke bli enklere..kommer til å kjøpe det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...