Gå til innhold

Sniktitt på Sony PSP (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk min idag :) tok to dager å få den fra LikSang som er basert i Hong Kong :D

 

men har et problem, :blush: kjøpte med en skjerm beskytter greie ( http://www.lik-sang.com/info.php?category=...oducts_id=6340& ) og så er det masse irriterende støvkorn på den, noen som vet om en måte å få vaska den så jeg faktisk får av støvet ? er det et stoff jeg bør bruke, white spirit elns ?

 

:w00t: Ingen døde pixler :w00t:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Har lenge ønsket meg en underholdnings duppeditt får å ha med på reise, denne er jo mildt sagt perfekt. Mulig jeg også skaffer meg en, kommer ann på pris.

Noen som vet om resident evil serien og\eller gta serien finner veien til PSP?? Går det ann å koble den til PC? Og hvor stor lagrings plass er det på den?

GTA er allerede på vei fra Rockstar North \ Leeds samarbeid. er ikke sikker på RE. sjekk ut psp.ign.com for alt av info. den bruker UMD disker for spill og filmer og antagelig og musikk og de kan ta maks 1.8GB. men de kan du ikke legge inn ting selv på så vi som har psp må kjøpe dyre minnekort :\ de finnes for tiden i maks 1GB. som koster ca 1200. kan koble den til pc og ta over filmer musikk osv med en standard mini usb B kabel. skal koste ca 2000kr når den kommer hit tror jeg.

 

Artikkelen

 

"PSP-en er noe av det mest sexy du kan gjøre med hendene dine, ... " <== Holde du mener ?

 

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

på hvilken måte tar egentlig denne avanserte gameboyen opp kampen med apple om mp3 spiller segmentet ?

så la oss ta utgangspunkt i prisinformasjonen et lite stykke ovenfor.

2000kr for psp i norge, det er 900 kr mindre enn 4g ipod med 20gb, så må man ut med 1200kr for 1,8gb...det kan bli en dyr opplevelse for de som ønsker å bruke maskinen til både musikk og film..

Lenke til kommentar

Folk er klar over et stort problem med PSPs design?

Leste et sted at 6000 maskiner i japan var levert tilbake pga at knappen nærmest skjermen slutter å fungere etterhvert.

Skjermen har blitt så stor at triggeren under knappen er plassert helt på kanten av knappen og dermed reagerer verre, og kan slutte å fungere.

Sony ble visst konfrontert med dette og svarte at de laget den slik fordi de ikke ville ha skjermen mindre eller maskinen større, og derfor måtte de gjøre det slik.

Gamer.no sjekket denne knappen kontra de andre?

Tror ikke det er løse rykter.

Leste det på www.gaming-age.com, med referanser til offisiell uttalelse osv.

 

(og nei, er ikke noen klaging på psp i den forstand, for den ser absolutt lekker ut)

Lenke til kommentar
Folk er klar over et stort problem med PSPs design?

Leste et sted at 6000 maskiner i japan var levert tilbake pga at knappen nærmest skjermen slutter å fungere etterhvert.

Skjermen har blitt så stor at triggeren under knappen er plassert helt på kanten av knappen og dermed reagerer verre, og kan slutte å fungere.

Sony ble visst konfrontert med dette og svarte at de laget den slik fordi de ikke ville ha skjermen mindre eller maskinen større, og derfor måtte de gjøre det slik.

Gamer.no sjekket denne knappen kontra de andre?

Tror ikke det er løse rykter.

Leste det på www.gaming-age.com, med referanser til offisiell uttalelse osv.

 

(og nei, er ikke noen klaging på psp i den forstand, for den ser absolutt lekker ut)

6000 mot flere 100 000 solgte. Vil ikke si at jeg bekymrer meg ;) PSP :love: Gleder meg enormt!

Lenke til kommentar
Folk er klar over et stort problem med PSPs design?

Leste et sted at 6000 maskiner i japan var levert tilbake pga at knappen nærmest skjermen slutter å fungere etterhvert.

Skjermen har blitt så stor at triggeren under knappen er plassert helt på kanten av knappen og dermed reagerer verre, og kan slutte å fungere. Sony ble visst konfrontert med dette og svarte at de laget den slik fordi de ikke ville ha skjermen mindre eller maskinen større, og derfor måtte de gjøre det slik. Gamer.no sjekket denne knappen kontra de andre?

Det er helt riktig som du sier, men jeg har nå spilt PSP mye over flere dager, og ikke opplevd noen problemer med denne knappen. Nå er det riktignok ikke den knappen jeg bruker mest, men den har aldri sviktet når den først blir brukt.

Lenke til kommentar
Det er helt riktig som du sier, men jeg har nå spilt PSP mye over flere dager, og ikke opplevd noen problemer med denne knappen. Nå er det riktignok ikke den knappen jeg bruker mest, men den har aldri sviktet når den først blir brukt.

Seriøst?! har du en PSP???

Jeg gleder meg til mandag :D :!: :yes:

Lenke til kommentar
hmmm hvis jeg ikke husker feil, var det ikke utrolig dårlig batteri tid på denne her, hvis du spilte litt krevende spill, var det ikke i nærheten av bærbare, rundt 3 timer eller noe sånt ?

Jeg har kun Ridge Racer og Everybody's Golf. Vet ikke om disse kvalifiserer til "krevende spill". Jeg kan godt prøve å ta tiden under bruk (stoppe tiden når jeg skrur av PSP-en) neste gang jeg har ladet den helt opp.

Lenke til kommentar

Jeg synes at artikkelen virker som et kjærlighetsbrev til PSP. Det gjør at jeg som leser mister troverdigheten til personen som skrev det. Når det virker som om det eneste negative med PSP-en er at mann kan fette til skjermen (der det negative er hvisket vekk med en vits *nese*KREMT*) og at man får inntrykket av at Nintendo stiller opp med en fjert av en håndholdt hjelper ikke stort det heller.

 

Nå høres sikkert jeg ut som en nintendo-fanboy. Men ikke tolk meg feil, sannsynligheten er stor for at begge håndholdte havner i dette huset.

Lenke til kommentar
Jeg synes at artikkelen virker som et kjærlighetsbrev til PSP. Det gjør at jeg som leser mister troverdigheten til personen som skrev det.

Jeg må bare få understreke at dette IKKE er en omtale av PSP-en, men en sniktitt basert på ganske begrenset bruk. Og i løpet av den tiden kunne jeg faktisk ikke finne noen negative ting ved maskinen, en ganske nydelig liten sak.

Endret av Steinar h
Lenke til kommentar
på hvilken måte tar egentlig denne avanserte gameboyen opp kampen med apple om mp3 spiller segmentet ?

så la oss ta utgangspunkt i prisinformasjonen et lite stykke ovenfor.

2000kr for psp i norge, det er 900 kr mindre enn 4g ipod med 20gb, så må man ut med 1200kr for 1,8gb...det kan bli en dyr opplevelse for de som ønsker å bruke maskinen til både musikk og film..

jeg tror ikke den prøver å konkurrere med iPod.. eller jo på en måte men iPod er jo mye bedre egnet til musikk mens PSP er mer skapt for spill og film. jeg har feks ipod, jeg kommer ikke til å bruke psp til musikk da minne til den er dyrt og det bruker jeg heller på filmer..

 

tenk hvis sony hadde bygd inn en 1,5GB \ 4GB micro drive :love:

 

fra Ebgames preview:

 

"According to our calculations, the unit weighs in at 282 grams (9.7 ounces) with its battery and Memory Stick Duo; by comparison, the Nintendo DS weighs 276 grams (around 10 ounces)."

 

Hvordan kan 282g være 9.7 ounces mens 276g er rundt 10 ? ? ? :hmm: må være leif som tok seg en tur. sist jeg sjekka så var 282g mer enn 276.

 

 

EDIT:

 

icon13.gifGuide til å legge inn filmer og konvertere dem for bruk på PSP: icon13.gif

 

===> http://engadget.com/entry/1234000980024404/ <===

 

:D

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

PSP US launch date announced:

 

Sony Computer Entertainment America has announced that it will launch the PSP in the US on March 24, for the suggested retail price of $249.99. That price is for the 'Value Pack', which includes 32 MB Memory Stick Duo, headphones with remote control, battery pack, AC adaptor, soft case and cleaning cloth, and demo UMD disc. Also, the first million will be shipped with a special UMD version of the Spider-Man 2 movie. This is clearly a statement of intent from Sony - they want to show the deeply conservative movie studios that they're serious about UMD becoming a movie medium.

 

Sony Computer Entertainment Europe may well make a similar announcement very, very soon... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
på hvilken måte tar egentlig denne avanserte gameboyen opp kampen med apple om mp3 spiller segmentet ?

så la oss ta utgangspunkt i prisinformasjonen et lite stykke ovenfor.

2000kr for psp i norge, det er 900 kr mindre enn 4g ipod med 20gb, så må man ut med 1200kr for 1,8gb...det kan bli en dyr opplevelse for de som ønsker å bruke maskinen til både musikk og film..

jeg tror ikke den prøver å konkurrere med iPod.. eller jo på en måte men iPod er jo mye bedre egnet til musikk mens PSP er mer skapt for spill og film. jeg har feks ipod, jeg kommer ikke til å bruke psp til musikk da minne til den er dyrt og det bruker jeg heller på filmer..

 

tenk hvis sony hadde bygd inn en 1,5GB \ 4GB micro drive :love:

 

fra Ebgames preview:

 

"According to our calculations, the unit weighs in at 282 grams (9.7 ounces) with its battery and Memory Stick Duo; by comparison, the Nintendo DS weighs 276 grams (around 10 ounces)."

 

Hvordan kan 282g være 9.7 ounces mens 276g er rundt 10 ? ? ? :hmm: må være leif som tok seg en tur. sist jeg sjekka så var 282g mer enn 276.

 

 

EDIT:

 

icon13.gifGuide til å legge inn filmer og konvertere dem for bruk på PSP: icon13.gif

 

===> http://engadget.com/entry/1234000980024404/ <===

 

:D

Det kan nesten se ut som om Sony ikke lenger synes at Nintendo er en seriøs konkurrent, og heller har bestemt seg for å ta opp kampen med Apples superstjerne, iPod. Og det er en konkurranse de faktisk kanskje kan vinne.

 

hva menes da med den setningen ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...