Gå til innhold

Motorola E398


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...gode snarveismuligheter. Trykker man oppover på styrepinnen kommer man rett til anropslisten, mens en venstrevridning fører en rett til multimediafunksjonene. Man kan også stokke om på menyen etter eget ønske...

 

Ser dere ikke nevner den andre snarveismuligheten nemlig "menyknapp + 1-9". Hvert tall kan kobles opp mot nesten hva som helst i menyene.

F.eks. hos meg er meny+5 siste innkomende anrop og meny+2 er kalenderen, meny+6 slår man på blåtann osv... jeg syns dette er veldig praktisk :yes:

D er jo en etterlevning fra gamle motorola telefoner men d funker...

Dere nevner heller ikke hvor irriterende d er at telefonen ikke kan vibrere å spille egne MP3 er _samtidig_ (som ringesignal altså).. :nei:

 

Men d var en fin test :thumbup:

Endret av ThoooR
Lenke til kommentar

Noe jeg lurer på...

 

Har testet ett eksemplar av denne tlf, og der gikk det ikke ann å lagre flere nummer på 1 kontakt i adresseboken. Man måtte lage en kontakt pr nr, men kunne ha med e-post på kontakten. Har også lest her på forumet at flere irriterte seg over dette. Er dette noe som er endret senere isåfall? Testen sier da at man kan lagre flere nummer pr kontakt? Eller er det jeg som leser feil.

Lenke til kommentar

En bra test, men med et noe skuffende resultat. Jeg hadde forventet mye mer av motorola

 

En ting som jeg reagerer på:

På baksiden av E398 er det to eksponerte skruer. Dette ser grusomt ut og er med på å trekke ned helhetsinntrykket på telefonen. Dette ble ikke nevnt i testen.

Lenke til kommentar

Wooo.

God test.

Skal kanskje ha denna telefonen neste uke. Yay

Men den fikk litt mye kritikk for manglende nyttefunksjoner...

Hmmm...

Men mp3spilleren duger visst!

 

 

- Hilsen brusdagsbarnet -

Lenke til kommentar
En bra test, men med et noe skuffende resultat. Jeg hadde forventet  mye mer av motorola

 

En ting som jeg reagerer på:

På baksiden av E398 er det to eksponerte skruer. Dette ser grusomt ut og er med på å trekke ned helhetsinntrykket på telefonen. Dette ble ikke nevnt i testen.

nja...JEG mener dette er kult!!

Ser du digger skruedesignet(det ser ut som om du digger liksminke også, men)

og jeg vet at du har greie på telefoner og har e398 selv, så jeg stoler på deg i at det er kult, men jeg har ikke fått øye på dem enda.

Skal kjøpe denne telefonen på fredag selv. Hvis du gidder å poste et bilde av dem hadde det vært metal!

Lenke til kommentar
Det gjør E398 til en mobiltelefon som egner seg godt til å vise både bilder, foto, spill og film.

:p

 

 

 

 

Forresten, Singh da king, du som har e398; har den såkalt "to-do-list", eller noen slags form for dette?

Hadde vært greit å ha.

 

 

*GLEDE SEG TIL FREDAG!!!!!*

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...