Gå til innhold

Rimelige LCD-skjermer fra Iiyama


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det kan være noen for enhver blant disse.

 

En liten kommentar: Du får enten 10ms eller 800:1 kontrast, ikke begge deler. Når responstiden er lav, er også kontrasten det. Hvilket jeg antar er naturlig siden responstiden måler tiden det tar å skifte en pixel mellom ytterpunktene i kontrasten.

 

Så man får velge hva som er viktigst for sitt bruksområde.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Er disse "beslektet med" den 17" med 10ms fra Iiyama (Iiyama ProLite E435S) som ble kommentert her på forumet for et par ukers tid siden? http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11432

Ser jo lovende ut begge deler...

Det er i alle fall ulike paneler i de raskeste skjermene fra iiyama og e-yama, så jeg tror ikke det er noe nærere slekt enn en fetter på det beste :p

 

Uansett e det gøy å se at ISO-sertifiserte skjermer kryper nedover på responstiden. Det eneste som mangler nå er en bedre måte å måle reell responstid på. Jeg har hørt rykter om en ny måte å standard å måle faktisk responstid på, men sliter med å finne informasjon om dette...

Lenke til kommentar
Det eneste som mangler nå er en bedre måte å måle reell responstid på. Jeg har hørt rykter om en ny måte å standard å måle faktisk responstid på, men sliter med å finne informasjon om dette...

Ja, dette trengs sårt. Kan jo ikke annonsere ett produkt som leverer det den lover under 5% av tiden. Den eneste 8 MS skjermen jeg har sett en test av lå i hovedsak rundt 20 MS, det var BenQ's FP71e+ testet på tomshardware.

Endret av Singularity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...