Gå til innhold

Het mobilsex førte til utrykning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urk. Kan jeg vennligst be om at Amobil.no slutter å trykke slike saker? Det er så utrolig ITAvisen stil. "Mann kjøpte aribehn.no for 20 kroner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Vennligst heller hold dere til faktisk mobiltelefoner. Slikt som dette burde heller vært overlatt til tabloidaviser føler jeg :S

Lenke til kommentar

Greit det, men jeg nekter i alle fall å fortsette å lese amobil.no dersom dette er den nye stilen de ønsker å kjøre. Det er alt jeg sier. Ingen tvinger meg til å lese dem nei, og ingen tvinger meg til å lese amobil.no. Fint at det i alle fall er noen der ute som liker det, for amobil.no sin side, men jeg personlig orker bare ikke enda flere slike tullenyheter. Da drar jeg heller til diverse humornettsider. Beklager for at jeg gadd ytre mine meninger :(

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Jeg sa heller ikke at jeg kom til å slutte lese Amobil.no pga denne ene nyheten, men at hvis dette kom til å bli en vane, da vil jeg nok stikke et annet sted. Personlig hadde jeg helst likt å ikke se denne her heller her, men man kan ikke få alt. Derfor gir jeg i alle fall beskjed om at jeg ikke ønsket den ;)

Lenke til kommentar

Ser poenget og forstår henvisningen til tabloider.

 

Vi har pleid å live opp nyhetsdekningen med litt historier fra virkeligheten, ala VM i mobilkasting, fanger som smugler mobilen inn i fengselet, politiske ringetoner i USA osv.

 

http://amobil.no/nyhetsarkivet_fv.html

 

Føler at dette har bidratt til å gjøre siden litt mer lettlest og skape litt liv mellom tørre overskrifter. Men er vel kanskje enig i at denne nyheten er litt på kanten i forhold til hva vi pleier å dekke.

 

Kilden er forøvrig det tekniske tidsskriftet The Inquirer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...