Gå til innhold

Logitech lanserer nye produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*laster ned setpoint 221*

 

Hvilke forbedringer er det i bluetooth 1.2 ?

 

Synes nesten at den Cordles Desktop utgaven i sølv så bedre ut, hadde vært fint om den kom med mx900 (og bluetooth?). Hadde hvertfall matchet resten av utstyret litt bedre. :cool:

Endret av Folo
Lenke til kommentar
Hva er det som forsvarer prisen på det tastaturet egentlig?

 

AtW

Betalte 1950 for mitt dinovo i julekalenderen. Har ikke angret siden, men en pris på 2500 mot den gamle som ligger på 1800 (?) synes jeg prisen var litt stiv. Tatt betraktning av forskjellene ikke var så store.

 

Dette virker nesten mere som et middel på at den første generasjonen begynner og modnes og da synker i pris. Utviklingskostnader kunne forsvare den første utgaven, men tatt i betraktning at 2.0 er tilnærmet lik kan ikke jeg heller se hva som forsvarer en så stiv pris.

Lenke til kommentar
trenger ikke å forsvares når det selger.

 

har V500 knappe-scroll elns? ser 4 prikker mellom høyre og venstre.

Sålenge det ikke forsvarer prisen ovenfor meg, så kjøper jeg jo ikke. La meg omformulere spørsmålet, hva ved dette tastaturet er det som gjør at jeg som forbruker bør betale ca 5 ganger så mye som for ett "vanlig" tastatur?

 

AtW

Lenke til kommentar
trenger ikke å forsvares når det selger.

 

har V500 knappe-scroll elns? ser 4 prikker mellom høyre og venstre.

Sålenge det ikke forsvarer prisen ovenfor meg, så kjøper jeg jo ikke. La meg omformulere spørsmålet, hva ved dette tastaturet er det som gjør at jeg som forbruker bør betale ca 5 ganger så mye som for ett "vanlig" tastatur?

 

AtW

Kvalitetstastatur <3

Kan ta av numpad'en, og bruke den som programmerbar fjernkontroll til så og si alt. Et lite snertent display er det på den også - er vel det som utgjør hoveddelen tipper jeg.

Lenke til kommentar
trenger ikke å forsvares når det selger.

 

har V500 knappe-scroll elns? ser 4 prikker mellom høyre og venstre.

Sålenge det ikke forsvarer prisen ovenfor meg, så kjøper jeg jo ikke. La meg omformulere spørsmålet, hva ved dette tastaturet er det som gjør at jeg som forbruker bør betale ca 5 ganger så mye som for ett "vanlig" tastatur?

 

AtW

Kvalitetstastatur <3

Kan ta av numpad'en, og bruke den som programmerbar fjernkontroll til så og si alt. Et lite snertent display er det på den også - er vel det som utgjør hoveddelen tipper jeg.

Kan du utdype denne funksjonen? Man kan jo lett programmere numpaden til å gjøre hva du vil, uavhengig av tastatur?

 

AtW

Lenke til kommentar
Klarer ikke finne 2.2 vesjonen av setpoint jeg... Folo?

 

Noen som har funnet den og har en link?

Det er på høy tid at det kommer en oppdatert programvare til DiNovo!

 

DiNovo er drit bra men kunne vært dobbelt så bra med bedre programvare

nei, va ikke 221 jeg lasta ned, men 211 :blush:

Lenke til kommentar
14 ganger så mye som Keytronic KT2001...

 

Jeg kommer aldri til å bruke så mye på tastatur, men jeg kan klart se hvorfor mange kjøper det. Det er mange andre ting jeg prioriterer som ikke alle andre gjør; headset, skjerm, å ha mange skjermer osv.

Det er selvfølgelig opp til den enkelte å vurdere om en synes det er verdt prisen eller ikke, men:

 

Nå må dere ikke glemme at settet også inneholder MX900 som ifølge Prisguiden minimum koster kr 446,-

 

Settet har et pent design og tastatur og mus matcher. (Mange kjøper jo Lian Li bl.a. fordi de ser bedre ut - selv om de er dyrere enn andre alternativer.)

 

Videre er det antagelig bedre å skrive på enn "normale" tastatur - det er jo utformet mer som tastaturet på en bærbar.

 

Det er vel ellers kanskje ikke helt "fair" å sammenligne med KT2001 som ikke er trådløst...?

Endret av eivindbirkeland
Lenke til kommentar

Dette er hva du får når du kjøper DiNovo pakken:

- Ekstremt bra tastatur

- Separat keypad som også kan brukes som enkel kalkulator

- Veldig god mus

- Blåtann

 

Så hvis dere skal sammenligne prisen med pris på andre tastatur/mus pakker, så må dere ikke glemme å legge ved en blåtann-adapter i tillegg.

Med denne blåtann-tingen kan pc'en kommunisere med mobiltelefoner (og andre ting) som har blåtann.

 

Edit: Og en ting til som er mye bedre med DiNovo i forhold til andre trådløse tastatur/mus: Rekkevidden er mye bedre.

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...