Gå til innhold

NEC MultiSync 2060NX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan står denne skjermen seg i forhold til 20 tommeren til Illyama og Viewsonic?

 

enkeltvise produkt tester er vel og bra, men det er sammenligningstester som virkelig ruler! :) jfr. lcd del 1&2&3

 

er det for vanskelig å relatere kavlitet etc til nylig ferdige tester som dette ?

Lenke til kommentar

Kombinasjon 20", LCD og god bildekvalitet koster da. Hadde absolutt ikke hatt noe imot å ha denne lekkerbisken på pulten min. Kikket litt i "produktguiden" nå og billigste 20" lcd fra Acer ligger på 8000 kroner. Er ikke langt opp til NEC 2060NX da. Veldig mange legger seg midt på treet når de kjøper annen hardware. Så hvorfor ikke liksom... Man får jo 20" LCD til nærmere det dobbelte.

 

CRT har helt klart sine fordeler, men for de som ikke er noen "fps-gamer" (i form av flest mulig frames per second) er vel dette en gullfin skjerm :)

 

Som det står i artikkelen er jo heller ikke dette gaming skjerm nummer en. Men en drøm for de som trenger en god kontorskjerm og som fordriver tiden med f.eks Anarchy-Online *sikle*

Lenke til kommentar
hvordan står denne skjermen seg i forhold til 20 tommeren til Illyama og Viewsonic?

 

enkeltvise produkt tester er vel og bra, men det er sammenligningstester som virkelig ruler! :) jfr. lcd del 1&2&3

 

er det for vanskelig å relatere kavlitet etc til nylig ferdige tester som dette ?

Den er ikke like god i spill som disse.

 

men siden du spør jobber vi i kulissene med å sette opp en egen anbefaling fra testteamet so oppdateres 1 gang i mnd

 

Vi er så og si ferdig med denne og guiden som strax kommer :)

Lenke til kommentar
Eh... En drøm til MMORPG og det koster nesten 10.000? Hvem kjøper vel en ny skjerm til 10K for et MMORPG, der det ikke er noe krav til at det skal være lite etterslep etc som i raske FPS spill?

Ikke så halvgal pris da. En god 20"-21" LCD til FPS ligger på nærmere 15K vel.

 

Digger testene her... Bare synd det ser dårlig ut med ny skjerm på denne sida av nyttår, eller påske for den saks skyld...

Lenke til kommentar

Ok, jeg skjønner det er en god del ulike teknologier ute og går, men jeg skjønner ikke hvorfor de nødvendigvis må bruke forskjellige teknologier på en 17 og 19", selv om de tydeligvis gjør det. Som gamer så vil jeg ha minst 19" og rask responstid til en grei pris, så jeg får vel vente litt til da.

Lenke til kommentar

Hei Dahle og Co :!:

 

Jeg takker igjen for at dere likte testen.

Og til dere andre også,men som jeg sier så bruker vi alle fritiden våres til å teste skjermer for den brede puklikum.

Så jeg er glad for at dere liker våres tester,og vi kommer til å bli bedre og bedre med tiden som går :yes:

Lenke til kommentar

det er jo helt topp oivind_dahle!

 

sammenligninger og vurderinger av de forskjellige produktene dere tester er gull verdt for oss som skal kjøpe. Når dere allikevel har disse skjermene inne til test...

 

kanskje dere kunne lage/få en avtale med vinnerene/"best i test" fra lcd 1&2&3 om å låne skjermene til de ble overgått. Dermed vil produktene bli nevnt i hver test som et sammemligningsgrunnlag. I tillegg vil vi få enda bedre tester og jobben med å sammenligne vil bli lettere for dere.

 

keep up the good work!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...