Gå til innhold

Video fra Brothers in Arms (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bør komme på PC ja! :devil:

Det så jo ganske genialt ut, med et enkelt kommandosystem og en god AI (så det ut som) og det nye "taktikk-kartet" :)

 

Det eneste som jeg syns var litt merkelig var at Obersten sa "Good Shot" hver gang han skjøt noen tyskere, om de var 15 eller 2 meter unna :p

Lenke til kommentar

Heisann!!

Det var visst den same filmen som vart vist på E3, og som eg også posta eit amatør-opptak av i ein tidlegare post. Men denne hadde jo betydeleg betre kvalitet :)

 

 

Er det nokon som kva den ekte personen heiter, den som spelets hoved person Matt Baker er basert på?

For det var nemlig ingen Matt Baker i F/502 PIR. Iallfall ingen som eg veit om...

Endret av smokejumper
Lenke til kommentar
Heisann!!

Det var visst den same filmen som vart vist på E3, og som eg også posta eit amatør-opptak av i ein tidlegare post. Men denne hadde jo betydeleg betre kvalitet :)

 

 

Er det nokon som kva den ekte personen heiter, den som spelets hoved person Matt Baker er basert på?

For det var nemlig ingen Matt Baker i F/502 PIR. Iallfall ingen som eg veit om...

Og nå til deg :) :

 

 

Is Baker a real person?

 

Sgt. Matt Baker is based upon Sgt. Harrison Summers of the 502d PIR, 101st Airborne.”

 

Erik:

“Baker's adventures in Normandy were partly inspired by Sgt. Summers, but not wholly based on him. Sgt. Summers is only mentioned in two battles, and that would be a pretty short game

 

Baker’s path follows that of the 502nd, so if you want to get a glimpse of the kind of missions there might be I would focus on researching the regiment rather than just Sgt. Summers.”

 

 

Har lest MYE om BIA, og holdt meg veldig oppdatert på forumet deres, så bare spør om dere lurer på noe.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Takk Thomas :)

 

Harrison Summers ja, har lest om han i ein bok for ikkje så altfor lenge sidan. Lurer på om han ikkje begynte sin militære karriere i B/502, så det er sikkert derfor squaden hans kaltes "Baker's Dozen". Vart også tildelt DSC utmerkelsen for noko han gjorde i Normandie.

Endret av smokejumper
Lenke til kommentar
Men er det scritpet?

Håper det ikkje blir slik at kvar mann som går ned er scripta slik at det blir det same kvar gong...

Nei.

 

I E3 demoen hadde de scriptet at soldaten skulle bli skutt der og da, samtidig som de hadde scriptet at den andre soldaten skulle sjekke om han var i livet.

 

Dette var KUN scriptet så Randy og John kunne vise oss hva spillet hadde å tilby oss. Når VI kommer til å spille BIA kommer seffølgelig ingen av disse funksjonene til å være scriptet. Men for at de skulle kunne vise oss hva spillet har å tilby måtte de scripte litt i E3 demoen istede for å håpe på at en soldat ble skutt av tilfeldighet.

 

Håper det hjalp :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...