Gå til innhold

En-slotts GeForce 6800 Ultra fra MSI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt poeng Ar`Kritz. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk klager så mye på to-slots kjøleløsninger. De fleste har vel ikke mer enn to pci-kort i dag og da har man som regel to kortplasser opp til skjermkortet i tillegg til den evt. ekstra plassen mellom agp og første pci-plass.

 

For de med barebone-kabinetter er det jo forståelig, men barebone passer nå best til htpc allikevel, og da trenger man ikke heftig 3d-kort uansett. imho :)

Lenke til kommentar
Å herregud, når de første 2slots kortene kom så klaget folk på at det var helt uhørt å ha det! Så kommer det ett 6800U kort som tar 1 slot så klager folk på det og?!?!?! jeeeeeezzzzz.

Du har to forskjellige folk. Folk som klager på at kortet tar to PCI slotter, og folk som ikke bryr seg.

 

Jeg er en av de sistnevnte. Jeg driter langt pokkerivold om et skjermkort tar to PCI-porter fordi de fleste hovedkort har det meste innebygget ( og samtidig minst 2-3 ledige PCI-porter). Det som bekymrer meg med kort som tar to PCI-plasser er varmeutvikling. Varmerutvikling fører som oftest til mer støy og støy er noe jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Hmmm, dere som sier at dere ikke ville ha ett pci kort under gfx.. Ville dere hatt ett pci kort i den andre pci-kontakten, hvis dere har ett gfx som tar opp agp og en pci? Dette hadde ikke jeg.

Derfor kan du si at kortet tar opp en agp plass, og 2 pci plasser, tilsammen 3 stk.

Men det er kanskje bare meg...

Lenke til kommentar
Tar jeg helt feil nå, eller har ikke Asus vist frem et en-slots kort basert på 6800 Ultra? Fant ihvertfall denne linken på nettstedet deres.

Advanced and stylish blue LED thermal solution

All-new one-slot design to minimize both size and noise, stylish blue LED on the fansink accentuates the technology and futuristic feeling.

 

 

 

Stemmer det ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...