Gå til innhold

VIA med DRM-kapabel ITX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke tanken på DRM jeg heller.

 

Det siste jeg var borti, var at jeg ikke kunne sende bilder fra mobilen.

Kommer bare at bildet er DRM-beskyttet og at det ikke kan sendes.

 

Dette er ansiktet på utviklerne av DRM: :evil:

Og dette er oss forbrukere: :wallbash:

 

Post 900 Wuhu!

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Dette er ansiktet på utviklerne av DRM: :evil:

Og dette er oss forbrukere: :wallbash:

Se på sperrer som en utfordring, er det crackere gjør :p

 

Har selv ikke så veldig lyst til et DRM-beskyttet system men skulle jeg engang falle for fristelsen til å piratkopiere noe (når jeg engang i fremtiden kanskje har et DRM-system) så tror jeg ikke akkurat at DRM kommer til å stoppe meg.

 

Nesten alle andre kopisperrer jeg har sett har jeg også sette en "crack" til før det faktiske, sperrede produktet overhode er på markedet :laugh:

 

De som kommer til å sitte igjen med skjegget i postkassa er de utviklere som tror DRM kommer til å løse alle problemer med piratkopiering...

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å unngå DRM så langt som mulig! Overvåking som er værre en Windows Update jo.!

:no:

 

Windows Update er ikke overvåkning... Alle burde vært tvingne til å kjøre det, så hadde vi ikke hatt like store virusproblemer, da de fleste sikkerhetshull hadde blitt tettet før noen idioter laget et virus

Lenke til kommentar

Synes dette DRM tullet har gått for langt. Må vel kunne velge å gjøre hva en vil med noe en har kjøpt og betalt for. Er jo dette svineriet i mobilen min til og med. Har flere ringetoner som jeg har betalt for som er helt låst til telefonen jeg har. Får ikke sikkerhetskopiert noe av det engang til mitt eget bruk. Har mista mye innhold før pga reparasjoner ol. DRM= :devil:

Lenke til kommentar

Hey, dette er genialt da, afaik er det bare en hardware AES engine og random number generator som er på CPU'en.

 

VIA C5P Nehemiah core processors integrate the powerful VIA Padlock Advanced Cryptography Engine (ACE) that can encrypt or decrypt data at a sustained rate of 12.8 Gb/s.

:wow:

 

THE VPN dings :dribble:

 

Eller NAS med syk kryptering, uten å belaste CPU'en. :p

 

Litt padlock/AES info

 

Enda mer info, litt dypere

 

Denne dingsen har MULIGHETER, iallefall for de paranoide blant oss :green:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...