Gå til innhold

Bluecom bygger eget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var da gammelt nytt. Har vist dett i to mnd

 

De kommer til å prioritere de største stedene først. Noe som jo er logisk da de faktisk driver butikk.

 

Men pga BlueCom sin plassering så var Sandefjord ganske tidlig ute.

 

De leverer noe helt rått med variasjoner innen hastigheter

Lenke til kommentar
1500/448 kbps - håper virkelig at de bygger ut egne sentraler her, for den linja der frista veeldig! :yes: sitter foreløpig på 1024/256 linja til bluecom, men er ikke spesielt fornøyd med uploaden, men nå ser det ut som om de tar et skritt i riktig rettning. Og det er veldig bra.

Einig med deg. Den linja såg fristande ut!!!!! :)

 

-Green-

Lenke til kommentar

Si ifra når de bygger ut i Tromsø! En ting skal være snickers og twist, og det er at dette er virkelig et skritt i riktig retning, syns fortsatt at ut hastigheten skulle vært økt ytterligere, 512 ut f.eks hadde gjort seg. Savner NGT i Tromsø. Jeg har forøvrig sendt inn bestilling om linjeoppgradering fra 720->1mbit for litt over 2 uker siden, men grunnet den store pågangen etter de senket prisene vil det ta omlag en måned fra jeg bestilte til jeg faktisk får den hastigheten... Venter man på noe godt...

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke selskapene kapre nye kunder med å byggge ut i distriktene, i stedet for å sloss om kundene i srore byer!!!!

 

Jeg vil ha ADSL!!!

Jeg bor i "distriktene", og likevel har jeg ADSL fra Bluecom! :p

Ja, mangen som har bluecom i distriktene! MEN denne tråden her, er for nye hastigheter fordi di bygger ut nye sentraler. og di nye sentralene kommer først og fremst i di største byene i norge og ikke i distriktene enda.. var vell det poenge var :p

Lenke til kommentar

Hva med å senke de stivhøye prisene deres -og få raskere linjer? Det der ville jeg aldri ha utsatt meg for.. :roll:.. Syns det er så ufattelig mange søppel-isper i Norge. Det er jo ingen av dem som prøver å få til noe onkli saker. (bare bredbåndsbolaget, eller fabrikken)

 

EDIT: haha, fin illustrasjon av adsl'en dems på sia blucom.no

 

ADSL er et bredbåndsprodukt som gir deg raskere Internett. Det fører med seg en rekke fordeler, som du kan nyte godt av. BlueCom leverer hastigheter fra 400/128 Kbps til 2048/256 Kbps.

adsl_ill_39a_198a.gif

 

EDIT2

ehh. OK, de er kanskje erlige men se her:

 

 

Du ønsker å boltre deg på Internett og har behov for å motta og sende store filer. Derfor stiller du litt høyere krav til uthastigheten.

 

Hastighet og pris: 1024/256 Kbps, 449,- pr. md.

 

Etablering: 995,- (tillegg på 795,- dersom du trenger montør).

Kanke si mine uthastighetskrav fungerer helt bra med det de opplyser om..

Jeg kunne tenke meg litt utlinje å hoste egen webserver på..

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...