Gå til innhold

Omtale av Counter-Strike (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er selvfølgelig uenig.

 

Har du spilt Xbox-versjonen? Jeg synes Ritual har klart å presse et ganske pent spill ut av den gamle, slitne grafikkmotoren - det har en super atmosfære. Men det handler jo om smak og behag.

 

Men hvis du vil gi grafikken 2 av 10 legger du lista for Xbox-titler rimelig høyt.

Lenke til kommentar
Jeg er selvfølgelig uenig.

 

Har du spilt Xbox-versjonen? Jeg synes Ritual har klart å presse et ganske pent spill ut av den gamle, slitne grafikkmotoren - det har en super atmosfære. Men det handler jo om smak og behag.

 

Men hvis du vil gi grafikken 2 av 10 legger du lista for Xbox-titler rimelig høyt.

Jeg er også uenig i 8/10 på grafikk. Spesielt når jeg ser at RB6 fikk 7/10. RB6 har etter min mening bedre grafikk.

 

Bytt om de to karakterene og du kommer nærmere sannheten... mener jeg.

Lenke til kommentar
Jeg synes også grafikken ikke er god nok til å gi den 8. Men jeg ble veldig skuffet over multiplayer delen av spillet når man IKKE kan spille split screen.

Det er jo veldig morro å spille CS på LAN(xbox) men jeg synes ikke multiplayer scoren skulle vært mer enn 6 pga mangel på split screen. Det er jo godt over halve morro'a å sitte i stua, slappe av og spille med kammerater.

De burde også hatt en singleplayer del i spillet.. Det er forferdelig kjedlig å spille mot boter om du ikke har live. Det blir fortsatt litt for ensformig spør du meg.
Lenke til kommentar
Jeg er selvfølgelig uenig.

 

Har du spilt Xbox-versjonen? Jeg synes Ritual har klart å presse et ganske pent spill ut av den gamle, slitne grafikkmotoren - det har en super atmosfære. Men det handler jo om smak og behag.

 

Men hvis du vil gi grafikken 2 av 10 legger du lista for Xbox-titler rimelig høyt.

2/10 var vel igrunn berre en måte å sei det på, men mitt poeng er at CS har ikkje _i_nærheten_ av "ganske god" grafikk. Det er ikkje enorme forandringer fra PC versjonen, og sammenligna med stort sett alle andre spill som blir gitt ut i dag vil eg gi CS (uansett platform) dårlig karakter på grafikken.

 

At det har atmosfære skal eg ikkje nekte for, som en Veteran CS-slave, men det er IMO en bonus på Gameplay karakteren, ikkje grafikk karakteren ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...