Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så mye direkte relatert til pc-hardware egentlig. :( Mer spennende med hardware som folk flest her på forumet kjøper seg hyppig, og som flest på forumet sikkert bruker. F.eks harddisk, skjermkort, lydkort osv. DFI Lanparty fra igår var et godt tilbud synes jeg. Men det er bare min personlige mening. :ermm:

Lenke til kommentar
Ikke så mye direkte relatert til pc-hardware egentlig. :( Mer spennende med hardware som folk flest her på forumet kjøper seg hyppig, og som flest på forumet sikkert bruker. F.eks harddisk, skjermkort, lydkort osv. DFI Lanparty fra igår var et godt tilbud synes jeg. Men det er bare min personlige mening. :ermm:

Enig!

Kom med noe man kan ha inne i pc'en.. please!!

Lenke til kommentar
Btw, sparer 25 kroner..

Synes de burde iallefall slå av 200 siden det er i julekalenderen.

Dette var værre enn prosjektoren..

Prisen dens var 3599 før juletilbudet ifølge Prisguiden. Det er altså 604kr mindre. Og da er det et bra tilbud! :D

 

Hadde den bare kostet en tusenlapp hadde jeg bestilt den. For avansert for mitt formål (Julegave til lillesøster :))

Lenke til kommentar
Btw, sparer 25 kroner..

Synes de burde iallefall slå av 200 siden det er i julekalenderen.

Dette var værre enn prosjektoren..

25kr? hvor finner du den til 3020kr?

Ahh.. tok å sjekka prisguiden.. stod 3595 elns der:p

25,- billigere enn databutikken(=

 

men nå koster den jo 3k, som er en nice pris(=

men fortsatt like ubrukelig for MANGE!

 

tenker at en nettbutikk som annonserte f.eks en 200GB hd til 1300~ hadde solgt som F*EN!!

sikkert 500+ disker som hadde gått med(=

Lenke til kommentar
Ikke så mye direkte relatert til pc-hardware egentlig. :( Mer spennende med hardware som folk flest her på forumet kjøper seg hyppig, og som flest på forumet sikkert bruker. F.eks harddisk, skjermkort, lydkort osv. DFI Lanparty fra igår var et godt tilbud synes jeg. Men det er bare min personlige mening. :ermm:

Problemet her er vel gjerne at vi "krever" skikkelig avslag på varene, men normalpris på f.eks harddisker er allerede pressa så mye at det ikke er noe særlig å gå på. Så da blir valget, noen få kroner avslag på en harddisk eller et saftig priskutt på litt mer spesielle varer.

Lenke til kommentar
Den var Fin, sikkelig avslagg også, må vurdere å kjøpe den. :yes::xmas:

Er det noen foressten som har erfaring med spilleren eller med butikken?

Spilleren er som sagt utrolig artig. Legger man til et par Koss PortaPro så har man en heftig kombinasjon :love: Butikken kan jeg ikke klage på i det hele tatt! Tror ikke byttet fra xenses.com til asono.com gjorde noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...