Gå til innhold

Razer har lansert ny spillmus som ikke sprenger feriebudsjettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og i tillegg, noen av musene demmes (tidligere muser) og dens oppdatering slutter å virke. Man får oppdatert noen par ganger så slutter oppdateringen å virke. Så får du heletiden varselen om å oppdatering. Men, får ikke oppdatert pga den har skjært seg. Svært irriterende. Jeg vet at jeg er ikke alene om dette. Jeg har en ordentlig spillemus "Razer Naga Gaming Mouse" med mange knapper, og har det problemet.

 

Nå vet jeg ikke så mye om denne musen her har det samme problemet. Så jeg tørr ikke si så mye på det.

Lenke til kommentar

Har lenge lurt på hvorfor de i det hele tatt lager slike billigutgaver. Deathadder koster jo bare 200 kr ekstra, det er da ikke all verden?

 

Det utgjør litt når razerkvaliteten sørger for at effskapet ryker etter tre-fire måneders tid. To ganger razermus, aldri igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har lenge lurt på hvorfor de i det hele tatt lager slike billigutgaver. Deathadder koster jo bare 200 kr ekstra, det er da ikke all verden?

 

Det utgjør litt når razerkvaliteten sørger for at effskapet ryker etter tre-fire måneders tid. To ganger razermus, aldri igjen.

Bare 2? hadde 4 razer naga på under 2 år, no more Razer produkter her for å si det sånt. Dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar

Kjøpte min Razer Deathadder i 2009 om jeg husker rett. Først denne måneden fikk jeg et problem ang skrulle hjulet, men det var fikset på 15min med skrutrekker og en knipetang. Har aldri opplevd denne dårlige kvaliteten alle snakker om. Kanskje jeg fikk gullmusen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Har lenge lurt på hvorfor de i det hele tatt lager slike billigutgaver. Deathadder koster jo bare 200 kr ekstra, det er da ikke all verden?

 

Det utgjør litt når razerkvaliteten sørger for at effskapet ryker etter tre-fire måneders tid. To ganger razermus, aldri igjen.

Bare 2? hadde 4 razer naga på under 2 år, no more Razer produkter her for å si det sånt. Dårlig kvalitet.

Merkelig. Har hatt min Abyssus 2012 siden den ble kjøpt i ja, 2012. Funker like bra som den gjorde dagen den var ny.

Lenke til kommentar

 

 

Har lenge lurt på hvorfor de i det hele tatt lager slike billigutgaver. Deathadder koster jo bare 200 kr ekstra, det er da ikke all verden?

 

Det utgjør litt når razerkvaliteten sørger for at effskapet ryker etter tre-fire måneders tid. To ganger razermus, aldri igjen.

Bare 2? hadde 4 razer naga på under 2 år, no more Razer produkter her for å si det sånt. Dårlig kvalitet.

Samme her, jeg prøver mye mus som kommer fordi jeg synes det er gly å teste, men razer sin siste mamba er det siste jeg tester fra dem.

 

Jeg gikk til og med så langt at jeg ga dem all dokumentasjon jeg har opp igejjon tidene å takka for meg som kunde fordi jeg ble såpass irritert.

 

Har vel eid ca 9 razer mus ( det er kun komplett ordre historikk) og alle utenom 1 har virket ut ifra eska uten å ha problemer, og det største problemet er at de har en helt utrolig dårlig byggekvalitet, svært tidlige razer mus var fantastiske, men lik logi så har det gått rett vest med byggekvalitet og produkts kvalitet. "Det og være hipp med kidsa" ser ut å være viktigere da de kjøper ting fordi heltene dems er sponsa.

 

Sverger til roccat kone jeg, knottete software stanser ikke meg når den virker smertefritt og er solid, og ikke mins passer perfekt i handa

 

Såklart er jo alt individuelt, men for meg blir razer for 'plastic fantastic' dog til 420kr (huehue) så ville den kanskje vært gøy å teste, bare synd den ikke ser ut å ha back og forward knapper på siden ut ifra bildene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...