Gå til innhold

Project Ara er ikke skrinlagt – nå er lanseringsplanen klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I PC verdenen har man gradvis beveget seg bort fra modularitet. Spesielt små, lette laptoper har mistet utvidelsesspor, mulighet til å oppgradere RAM og SSD, og mangler ofte til og med utbyttbart batteri. Hvorfor skulle det være noe forskjellig med mobiler? Mobiler er enda lenger fra servere og stasjonære maskiner enn laptoper, så jeg skulle heller trodd at de kompromissene man gjør på bærbare blir enda mer gjeldende på mobiler.

Lenke til kommentar

I PC verdenen har man gradvis beveget seg bort fra modularitet. Spesielt små, lette laptoper har mistet utvidelsesspor, mulighet til å oppgradere RAM og SSD, og mangler ofte til og med utbyttbart batteri. Hvorfor skulle det være noe forskjellig med mobiler? Mobiler er enda lenger fra servere og stasjonære maskiner enn laptoper, så jeg skulle heller trodd at de kompromissene man gjør på bærbare blir enda mer gjeldende på mobiler.

 

I PC verden har man mange valg, vil man ha noe som ikke kan oppgraderes, kjøper man som man alltid har gjort, en bærbar. Men skal man ha noe hjemme så har man en stasjonær, som alltids har kunne oppgraderes. Hvorfor skal man ikke ha det valget når det kommer til telefoner?

Kjempeflott, bruker nesten aldri kamera, kunne godt tenkt meg å sette på noe mer nyttig der jeg. f.eks..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...