Gå til innhold

De selvknytende skoene fra «Tilbake til fremtiden» kommer faktisk på markedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knyte skolisser et problem?

Da er du for gammel. Den mosjon du får ved å bøye deg trenger du, og mer til.

De kommer sikkert il å fungere prikkfritt etter litt bruk?

Du verden som jeg ikke trenger mer automatikk av det slaget.

Legg gjerne inn GPS, kalorimeter og andre svært nyttige dingser slik at bruker kan oppdatere FB med enda mer interessant info.

Lenke til kommentar

Eller gjør som jeg gjorde en gang i mine late russedager, bytt ut lissene med strikk (sånn i stoff som brukes i klær) og knyt en gang, da var det bare å dra de på, holdt ganske bra og ser ut som ganske vanlige flate lisser.

De skoene har jeg faktisk fortsatt, de nekter å dø etter mange år med tortur, fortsatt med den samme strikken.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg har ikke knytt sko siden 90-tallet.

1. Snør skoene så lissene peker innover der de avslutter

2. Legg lissene under sålen, evnt. knyt de under tungen først.

 

Det du ender opp med er noe a la mokkasiner som går lett på/av. Fungerer best på litt løstsittende fritidssko/skatesko.

Lenke til kommentar

Kan ikke knytte, det finnes ingen sko med borrelås som passer til meg. så håper disse fungerer

 

Med forbehold om at det er fysiske utfordringer i form av et handikap (mangler fingrer eller rørlighet f.eks.) som er årsaken, så er det med respekt å melde den dårligste unnskyldningen jeg har hørt på lenge.Er du like tafatt med andre ting du ikke klarer?

 

Det tar deg bortimot noen få sekunder å søke etter instruksjonsvideoer på nettet, så er det rett og slett bare å prøve til det sitter. Selv datteren min på 8 har kunnet knytte lisser i et par år allerede. Og eneste måten å lære, er ved å prøve og feile.

 

Sånn, da er det bare å søke, og så prøve. Så skal du se at det sitter temmelig raskt i fingrene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, ser at jeg virket 80 år gammel med innlegget mitt over. Om jeg skulle vært helt ærlig så burde jeg ha skrevet: Jeg har som regel så dårlig tid om morgenen osv. at det å slippe å knyte lissene med et par sneakers hadde vært veldig deilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...