Gå til innhold

Frykter mindre bruk av Internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke Symantec er rette firmaet til å klage på dårlig programmering. Produktene deres er bloatware i ordets rette forstand, og er ofte komplett umulig å avinstallere når noe skjærer seg. Ser her at Norton Systemworks tar opp over 200 MB på disken min, selv om jeg bare har installert NAV, Speed Disk, WinDoctor og Disk Doctor. Til sammenligning tar en vanlig installasjon av Windows NT 4.0 140 MB, og dette er et komplett operativsystem. Symantec-produktene tar mer og mer plass for hver utgave, mens funksjonaliteten er omtrent den samme.

Lenke til kommentar

Virus og ormer: Få folk til å bruke noe som ikke er programmert usikkert (eller få Microsoft til å bruke litt mer fornuft). Jeg har ikke sett noe til ormer eller virus fra mine maskiner (både Win og Linux).

Spam: Bayesian-filter og/eller RBL'er (svartelister), har stoppet 3200 spam-meldinger med min adresse på så langt i November (!), kun en har kommet igjennom til min mailboks.

 

Ja, det er min _private_ epostadresse som mottar mer enn 150 uønskede meldiger hver dag. Takk Gud for at jeg kjører egen SMTP og ikke en løssluppen en fra en eller annen ISP.

Lenke til kommentar
Tror ikke denne frykten er berettiget. Vi har da alskens seksuelt overførbare sykdommer, men folk slutter ikke å ha sex alikevel. Det er bare snakk om å ha bra og riktig beskyttelse :-)

Men folk har mindre sex enn før, har de ikke?

 

AtW

Folk har MER sex nå... ihvertfall mer enn før prevansjon kom til verden og reddet oss "økonomisk ubalanserte" *grin*

Lenke til kommentar
Tror ikke denne frykten er berettiget. Vi har da alskens seksuelt overførbare sykdommer, men folk slutter ikke å ha sex alikevel. Det er bare snakk om å ha bra og riktig beskyttelse :-)

Men folk har mindre sex enn før, har de ikke?

 

AtW

Folk har MER sex nå... ihvertfall mer enn før prevansjon kom til verden og reddet oss "økonomisk ubalanserte" *grin*

Joda, men her var det snakk om etter kjønnsykdommer ble ett stort(?) problem, og jeg mener å huske at jeg har lest at folk har mindre sex nå, enn feks for ti år siden, men det har ikke så mye å si, tenkte jeg skulle være litt småvittig eller noe bare.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...