Gå til innhold

ANMELDELSE: Superhot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Hvorfor klager alle på at Firewatch varte fra 3-4 timer, mens Superhot tar drøye 2 timer bare, og at det koster mer? Skjønner ikke helt logikken.

Man kjøper ikke superhot kun for story delen, det er veldig mange andre "gamemodes" man kan spille.

 

anmelderen nevnte det heller ikke i konklusjonen og vet derfor ikke om anmelderen prøvde dem/ser hvor mange det er, noe som er veldig dumt da fordi for mange som liker spillet er det der de fleste timene kommer til å ligge

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor klager alle på at Firewatch varte fra 3-4 timer, mens Superhot tar drøye 2 timer bare, og at det koster mer? Skjønner ikke helt logikken.

Man kjøper ikke superhot kun for story delen, det er veldig mange andre "gamemodes" man kan spille.

 

anmelderen nevnte det heller ikke i konklusjonen og vet derfor ikke om anmelderen prøvde dem/ser hvor mange det er, noe som er veldig dumt da fordi for mange som liker spillet er det der de fleste timene kommer til å ligge

Er det støtte for / planer om å støtte brukerskapte nivåer / innhold på en eller annen måte? Ser for meg at Superhot er som skapt for det. Ville også gitt utrolig mye lenger levetid til spillet.

Lenke til kommentar

Hvorfor klager alle på at Firewatch varte fra 3-4 timer, mens Superhot tar drøye 2 timer bare, og at det koster mer? Skjønner ikke helt logikken.

 

Nå har ikke jeg spilt det, men spillet sin story mode er bare en liten del med masse "trials"

 

Så¨det er mye mer enn 2 timer i det spillet.

 

Når det er sagt er ikke jeg en kar som liker time trials, eller "perfect score" type spill, Jeg vil derfor kjøpe spillet når det er billigere, jeg tror gameplayet er veldig bra og blir gøy å prøve. men jeg er ikke en kar som sitter timesvis og prøver å få drept 20 stykker på 2 sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...