Gå til innhold

KONKURRANSE: Årets andre luke er åpnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om noe jeg virkelig kunne trenge nytt av.

 

Edit: Speak of the devil. Selv om kabelgummien hadde spjæret seg så minst 20cm av ledningen er dekket i el-tape, hadde headsettet ikke hatt noen hardwareproblemer før akkurat i dag. Lyden begynte nettopp å kutte ut.

Endret av Efreeti
Lenke til kommentar

Snakk om noe jeg virkelig kunne trenge nytt av.

 

Edit: Speak of the devil. Selv om kabelgummien hadde spjæret seg så minst 20cm av ledningen er dekket i el-tape, hadde headsettet ikke hatt noen hardwareproblemer før akkurat i dag. Lyden begynte nettopp å kutte ut.

 

Venter på noe lignende selv.

Lenke til kommentar

Snakk om noe jeg virkelig kunne trenge nytt av.

 

Edit: Speak of the devil. Selv om kabelgummien hadde spjæret seg så minst 20cm av ledningen er dekket i el-tape, hadde headsettet ikke hatt noen hardwareproblemer før akkurat i dag. Lyden begynte nettopp å kutte ut.

 

Hjelpe meg..... dette er den mest hemningsløse tigging jeg har lest på disse konkuransene noen sinne.

Begynte lyden virkelig nettopp å kutte ut?!

Jeg rødmer på dine vegne...

Snakker om å finne knestående :)

Lenke til kommentar

 

Snakk om noe jeg virkelig kunne trenge nytt av.

 

Edit: Speak of the devil. Selv om kabelgummien hadde spjæret seg så minst 20cm av ledningen er dekket i el-tape, hadde headsettet ikke hatt noen hardwareproblemer før akkurat i dag. Lyden begynte nettopp å kutte ut.

Hjelpe meg..... dette er den mest hemningsløse tigging jeg har lest på disse konkuransene noen sinne.

Begynte lyden virkelig nettopp å kutte ut?!

Jeg rødmer på dine vegne...

Snakker om å finne knestående :)

 

Vet ikke hva "knestående" skal bety, det hørtes ganske fornærmende ut. Ja, mitt sett Plantronics Gamecom 780 begynte akkurat i dag å drite på seg. Det mister ikke lyd i ene eller begge sidene så mye som det virker som det mister USB-forbindelsen. Det er bare et sammentreff, og jeg nevnte det her fordi det var relevant til at jeg hadde mer eller mindre nevnt headsettet mitt allerede. Kall det hva du vil. Jeg har allerede brukt et par timer i dag på å se på hasteerstatninger. Endret av Efreeti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...