Gå til innhold

Klokkekrangelen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Withings activité pop selv, og er svært fornøyd med den :) Det er klart at det ikke er noen toppspekket treningsklokke, men det var ikke det jeg var ute etter heller...

 

Hvis jeg skulle sammenliknet den med noe, måtte det blitt en Fitbit. Den har så å si akkurat de samme funksjonene, men grunnen til at jeg valgte Activité pop framfor denne, var designet.Treningsarmbånd nå til dags er alt for klumpete og stygge. Activité pop derimot ser ut som en helt vanlig klokke!

 

Så jeg ser ikke hvorfor dette er noe å diskutere i det hele tatt. Det er jo to vildt forskjellige produkter. Det er som om dere skulle kranglet om hva som var best av gulrøtter og flyselskap... Er du veldig, veldig interessert i trening og kartlegging av økter; gå for Garmin Fenix 3. Er du ikke interessert i trening, men allikevel har lyst til å bevege deg mer; skaff deg er Activité eller en Activité pop.

 

Sånn er det med den saken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat byttet fra Pebble til Pebble Time og er storfornøyd :-) Klokka koster ikke skjorta, og har ca en ukes batterilevetid. Den har akkurat passe størrelse, og er altså ikke like klumpete som Garmin Fenix 3 og andre smartklokker vanligivs er.
Liker spesielt skjermen, som er godt lesbart i sollys og fungerer greit, selv om den kun har 64 farger. Skjermen er på konstant, og man kan aktivere baklyset ved behov.
Det er altså en transreflektiv skjerm med baklys.

Pebble og Pebble Time har også greit utvalg med apper og forskjellige urskivedesign.

 

Nå venter jeg bare på at Tek.no tar Pebble Time og Pebble Time Steel inn til test.

post-59598-0-96344200-1442054474_thumb.jpeg

Endret av havarhen
Lenke til kommentar

Merkelig sammenligning. Føler noen prøver å sammenligne epler med appelsiner. Hvis begge klokkene brukes som klokke til trening er garmin mest optimal. Eller virker withings som en klokke for alle anledninger. Jeg selv bruke en Garmin vivoactive med pulsbånd til trening og mye daglig bruk. Ellers har jeg en gammel pebble. Seiko analoge klokke kommer frem til fine anledninger.
Pga utslett har jeg aldri klokker på om natten, og ut fra hva jeg leser på nett så er det flere som bør vurdere å ikke ha klokken på armen 24/7. Såperester og lign. kan gi allergiske reaksjoner.

Endret av fuzzylogikk
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...