Gå til innhold

Dying Light har blitt spilt av 3,2 millioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette spillet er veldig solid.

Lenge siden jeg har følt at et spill har innhold som "før i tiden"som Far cry, Unreal etc. Det er en glede å se at utviklerene bryr seg om handlig, spillbarhet og innhold, og ikke bare grafikk. De har også lagt inn masser av eastereggs og referanser i tillegg til våpen man må lete litt ekstra for å finne.

Hoved questet er underholdende og side questene, som det er mange av, er varierende og ikke preget av "hent 10 av disse" syndromet.

Våpnene er det også mange av, kanskje unødvendig mange. Oppgraderingene kunne de fint halvert antallet og heller lagt inn litt bedre variasjon. Sikkert noen som husker det første, relativt kleine våpnet man fikk I Unreal som til slutt i spillet hadde blitt ett av de heftigste ved hjelp av oppgraderinger man fant hvis man bare hadde tid til å lete. Det var tider det :)

Nå er jeg av den typen som liker å gjøre allt som er mulig i ett spill. Jeg har sikkert brukt over 100 timer spillet når man først starter på challenges og i tillegg leter etter trophies ol.

Ett lite minus i tillegg til litt lite varierende oppgraderinger, er bossfightene. Ikke spesielt krevende, men det har jo blitt en standard etter at spill har blitt mer og mer tilpasset konsoller ( jeg spiller på pc)

Skikkelig morro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og likevel er det håpløst å finne coop-matcher med fire spillere. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke har lagt inn at man kan søke etter matcher og så velge blant disse på en liste. Jeg får beskjed om at det er X antall pågående matcher i et område, men jeg får ingen muligheter til å velge blant disse, jeg kommer bare inn på en random. Her er det forbedringspotensiale. Digger spillet sånn ellers, men savnet litt flere sideoppdrag i Old Town, jeg får inntrykk av at de gikk litt lei etter hvert som de lagde spillet..

Lenke til kommentar

Wow, Elkjøp kampanjen feiler stort. de anbefaler maskiner for spill som ikke har sluppet ut maskinvare krav :p og en person spurte om en pc som kunne spille Minecraft :rofl: og en butikk eier ba om at han tok kontakt med de :omg:

 

Norske elektro butikker = shit

 

Denne var ganske bra da + til Elkjøp

 

(ElkjøpJon)

Hei! 500 til 600 fps eksisterer ikke mulighet for, men jeg anbefaler deg å se på disse modellene fra MSI

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Spillet lagget fryktelig for meg og i starten. Jeg måtte installere Nvidia experience og optimalisere instillingene. Laggingen ble da mer eller mindre eliminert. Ellers er jeg ikke særlig fan av Nvidia experience, men det funket. Ellers er det er mer eller mindre ingen synlig forskjeld på justere fra max instillinger til nivået under og du øker fpsn betraktelig. Hvor tett røyken er i horisonten eller hvor detaljert gresset er spiller liten rolle når du i 90% av spillet løper rundt uansett.

At du har lastet spillet ned via Steam har neppe noe å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...