Gå til innhold

Fnatic vant etter en dramatisk ESL One-finale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpet at NiP skulle klare det, men fnatic var rett og slett bedre. Ellers var det utrolig moro å se på POV kanalene hvor man fikk høre spillerne snakke sammen gjennom hele kampen (så lenge de hadde headsettet på seg).

 

Ditto, håpet på en NIP seier, men Fnatic var sterkere. Ikke mye, men nok. NIP vant totalt flere runder, så tett var det!

POV kanalen kjenner jeg ikke til. Vil høre kommentering når det er live, men OnDemand ville det vært interessant å høre hvordan de kommuniserer.

Lenke til kommentar

 

Hadde håpet at NiP skulle klare det, men fnatic var rett og slett bedre. Ellers var det utrolig moro å se på POV kanalene hvor man fikk høre spillerne snakke sammen gjennom hele kampen (så lenge de hadde headsettet på seg).

Ditto, håpet på en NIP seier, men Fnatic var sterkere. Ikke mye, men nok. NIP vant totalt flere runder, så tett var det!

POV kanalen kjenner jeg ikke til. Vil høre kommentering når det er live, men OnDemand ville det vært interessant å høre hvordan de kommuniserer.

 

 

http://www.twitch.tv/esl_pov2/b/637192391

 

Finalen starter på omtrent 2:11:00.

Lenke til kommentar

 

 

Hadde håpet at NiP skulle klare det, men fnatic var rett og slett bedre. Ellers var det utrolig moro å se på POV kanalene hvor man fikk høre spillerne snakke sammen gjennom hele kampen (så lenge de hadde headsettet på seg).

Ditto, håpet på en NIP seier, men Fnatic var sterkere. Ikke mye, men nok. NIP vant totalt flere runder, så tett var det!

POV kanalen kjenner jeg ikke til. Vil høre kommentering når det er live, men OnDemand ville det vært interessant å høre hvordan de kommuniserer.

 

 

http://www.twitch.tv/esl_pov2/b/637192391

 

Finalen starter på omtrent 2:11:00.

 

Takk ;)

Lenke til kommentar

Var ikke flusha banna?

Isåfall skjønner jeg ikke hva han gjorde i den finalen.

 

Hvorfor skulle Flusha vært utestengt? Det gikk rykter om at han jukset sent i fjor, men bevis ble aldri presentert. Man kan ikke utestenge en person på grunn av 16-tick demoer som ser tvilsomme ut.

 

Det er synd, jeg brukte å like CS før de jalla det til med COD-forandringer, hadde håpet NiP skulle vinne som alltid.

 

Jaja, få tilbake HeatoN så knuser de.

 

Jeg forstår ikke helt hva du mener med COD-forandringer. Counter-Strike: GO er ikke i nærheten av å ligne på et noe som helst Call of Duty-produkt. Hvis dette er oppfatningen din av spillet tror jeg det er på tide at du spiller det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...