Gå til innhold

Samsung utsetter Lollipop i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at dem bruker uker på å fikse feil og reteste tyder på at det er komplekse problemer. Nekter å tro at det er noe annet enn tøtsjviss som har skylden og at Note 4 ikke kommer til å få 5.0.x før 5.1.<1 er ute. Er så lei av disse problemene hos Android. Kommer Microsoft med en frekk WP10-telefon er dette min siste Android ...

Lenke til kommentar

Har S5, og har fått lollipop 2 ganger allerede. Vet ikke når den siste kom, men jeg sjekket sist søndag, og fikk da en oppdatering, som gav meg lydløs modus tilbake. Fortsatt litt lagg når jeg går inn i galleri og meldinger, samt kontakter har stoppet for meg 1 gang, men ellers ser det i alle fall noe bedre ut enn den første lollipop oppdateringen.

Lenke til kommentar

Glad jeg for andre gang gikk for LG? Fikk 5.0 via OTA for lenge siden! Angret ikke ett sekund på å kutte ut Samsung som går mer og mer i retning Apple. Vært trofast Samsung tidligere men ble lei. De bytter vel snart ut Android til fordel for deres eget Tizen OS :(

Den første versjonen av lollipop som LG sendte ut til G3 var vel litt "half-assed" for bragden av å være først. Først den 31. januar i år sendte de ut en seriøs versjon av lollipop.

 

Fikk lollipop på min S4+ bare 8 dager senere, som funker utrolig bra.

 

De kommer nok ikke til å satse på Tizen, da forbrukere vil ikke velge ett operativsystem som er annerledes kun for å være annerledes, selv om de velger/klarer å integrere google play store i tizen, så vil forbrukere flest velge iOS/android som er backet opp av app-butikkene.

Lenke til kommentar

Har S5, og har fått lollipop 2 ganger allerede. Vet ikke når den siste kom, men jeg sjekket sist søndag, og fikk da en oppdatering, som gav meg lydløs modus tilbake. Fortsatt litt lagg når jeg går inn i galleri og meldinger, samt kontakter har stoppet for meg 1 gang, men ellers ser det i alle fall noe bedre ut enn den første lollipop oppdateringen.

 

Prøv en factory reset. Bør fikse siste bugs.

Lenke til kommentar

Dette er litt off-topic, men kan noen fortelle meg forskjellen på Galaxy S4+, S4 4G+ og S4 4G? Eller er det bare forskjellige navn på den ene samme modellen?

S4+ (4G+) har ihvertfall snapdragon 800 prosessor imotsetning til snapdragon 600 i den vanlige S4 modellen, (GT-I9506)

Den har noe bedre LTE modem enn den vanlige modellen.

 

S4 4G er vel den vanlige modellen her i norge med snapdragon 600 prosessor (GT-I9505)

Endret av KrissTv
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...