Gå til innhold

Nå får Windows Phone-eiere også mulighet til å ta del i nettsky-moroa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eigil,eigil!skal vi ta din overskrift bokstavelig, vil det si at du ikke har mye innsikt i hva Windows phone er(du er vel Tech journalist?). har sjøl snart i 3 (tre) år hatt denne tjenesten fra Microsoft, både på pc'n OG (Windows)telefonen min, telefonen er sågar over 3 år gammel.tjenesten har for øvrig tror jeg bytta navn minst to ganger etter introduksjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må være den dummeste artikkelen jeg har lest her på utrolig lenge. Snakk om å mangle selv et lite snev av innsikt i teknologiverdenen.

 

Dette tek.no nettverket har vært fullstendig søppel helt siden den seneste oppdateringen hvor amobil ble tek.

 

Latskap x 1000. Flaut, jævlig. Så langt bak mål det er mulig å komme. Gå hjem å skam dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"enda flere muligheter" høres unektelig mye bedre ut ?

Kan jo også nevnes at det er Rudy Huyn som står bak appen. Laget som universell app for Windows.

Ellers fungerer OneDrive også helt utmerket på mobil/brett/pc med automatisk opplasting/sikkerhetskopi/samkjøring og med veldig mye større gratis lagringsplass

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var en litt morsom sak som nå har blitt endret flere ganger. Fra å ha en direkte latterlig heading så er saken blitt til en ganske intetsigende sak både i heading og innhold.

Det er som regel veldig greit å sette seg inn i en sak før man begynner oversetterjobben. Det er også utvilsomt bra å følge med hva som skjer på denne fronten, uansett oversetterjobb eller ikke.

 

Min tittel til denne saken ville kanskje vært: Dropbox klar for Windows Phone - hvorfor først nå?

 

Deretter kunne du ha skrevet om at vi har hatt OneDrive (som uka før denne ble skrevet ble omtalt som best i test av VG http://www.vg.no/forbruker/teknologi/data-og-nett/her-lagrer-du-best-og-mest-i-skyen/a/23374141/)og da heller prøvd å finne svaret på hvorfor Windows Phone eiere vil bytte bort 1 TB lagringsplass med 2 giga.... men, det forutsetter at man velger en bedre vinkling av en sak, eller helt dropper saken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...