Gå til innhold

E-SPORT: League of Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må innrømme at jeg ikke helt hva jeg bør tenke rundt dette.

 

Det er bra hvis Alliance klarer å karre til seg talent og vi får et "toppa" lag i Europa med tanke på internasjonal konkurranse, men Tabzz var allerede en svært god adc, så jeg tror ikke overgangen til Reckless ville blitt altfor synlig. Det er på måte de to som er de beste i rollen i Europa akkurat nå.

 

Alliance separat trenger en top som klarer å spille flere roller på toppnivå, hvor det samme kan sies om jungleren. Wickd har verdens beste Irelia og Shook kanskje verdens beste Lee Sin. Når Kaboom banned Lee og Irelia så viste åpenbare svakheter seg i Alliance leiren, selv om alle spilte elendig den kampen. Samtidig er Reckless/Yellowstar comboen kanskje mye av grunnen til at ting har gått bra, men det får vi vel ikke bekreftet før han eventuelt bytter for begge parters del.

 

Uansett, Reckless er en utrolig bra spiller, og hvis Alliance får vervet han så har de den beste i rollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blabla

 

Når jeg tenker meg om så er det vel et alternativ å slenge Alexich eller Nukeduck i top for Alliances del? O.o Begge de er vel free agents akkurat nå og overgangen fra mid/top er mindre nå med Ryze, Kayle, Nidalee, Lulu og generell AP tops som en sterk del av metan (Og det er lettere å lære seg tanky tops, enn AP skillbased champs).

 

For jungleren er det mye vanskeligere. Cyanide er vel også god, men har mange av de samme svakhetene til Shook. Det beste hadde selvfølgelig vært om Shook klarer å utvide champion pooled sitt, og bli ikke bare bra, men best (var positivt overrasket over Rammus under worlds) på flere champs. Det trenger heller ikke være in meta champs. Irelia er overhode ikke top tier blant tops, men Wickd fikk det til å funke, ikke bare fordi en spiller den championen bedre enn andre, men også fordi andre ikke vet match-upen like bra og dermed har en stor ufordel, spesielt i teamfights.

Lenke til kommentar

Klarer han bare å spille en role? :O

 

Det er ikke veldig vanlig å bytte rolle. Du må jo da lære deg mye nytt. Vi snakker her om folk som spiller på øverste nivå, hvis de bytter må de minst bruke et halvt år for å komme seg tilbake, noe de ikke har tid til. Konkurransen er steinhard, de gjør alt for å kunne bli best. Ingen kommer da til å ødelegge for seg selv med å bytte rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...