Gå til innhold

Kickstarter-prosjekt skal gi mer realisme i Oculus Rift-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Denne så jo god ut, men tipper den blir et herk å betjene uten å bruke kamera i tillegg, men med kamera på plass tror jeg denne er dugandes til VR spill.

 

Jeg antar denne blir avhengig av støtte fra spillutviklere for å kunne brukes, og at de spillene som eventuelt inkluderer støtte for den, er rene VR spill.

 

Oculus kommer nok med sine egne kontrollere til Riftforbrukerutgaven som vil få mer utbredt støtte enn denne saken her. Kjøper ikke VR kontroller før Oculus kommer ut med sin egen, eller kommer med en anbefaling angående beste kontroller til Rift. (svidde av masse penger på en Razer Hydra, fy F***n for noe drit)

 

Tipper mus og tastatur uansett er best til gammeldagse vanlige spill.

Lenke til kommentar

Kommer denne med Force Feedback, så er den genial. Å føle rekylen i hendene, er et must i skytespill, og selvsagt må rekylen være større dess kraftigere våpen som simuleres avfyrt. Burde og hatt en clip-on kolbe for enda bedre følelse av å skyte med rifle.

;-)

Endret av Snowleopard
Lenke til kommentar

Kolbe er et must om man skal simulere en rifle e.l, ellers føles det ekstremt feil for de fleste som har skutt med noe lignende noen gang.

Rekyl hadde også eid, men er faktisk ikke like kritisk for min del.

Men er det presist nok?

Det kan selvfølgelig absolutt hende at det blir kult selv om det i stor grad ikke er mer presist enn Playstation Move, men mitt håp er at de i større grad kan gjenskape følelsen av å faktisk holde en rifle, med medfølgende kontroll, presisjon og hurtighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...