Gå til innhold

KONKURRANSE: Nasjonal Fotovandring 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Tja.... :hmm:

Gjelder vel fortsatt det som står under Hvordan delta?(oppdatert 11. august) (antar dog at datoen mht. "lokal" info på Akam nå er 26.august, slik det ble oppdatert idag....).... :whistle:

Da er det i såfall endret i forhold til tidligere år. Tidligere så måtte vi melde oss på i forkant. Nå ser det ut til at det holder å møte opp ...

Lenke til kommentar

 

Tja.... :hmm:

Gjelder vel fortsatt det som står under Hvordan delta?(oppdatert 11. august) (antar dog at datoen mht. "lokal" info på Akam nå er 26.august, slik det ble oppdatert idag....).... :whistle:

Da er det i såfall endret i forhold til tidligere år. Tidligere så måtte vi melde oss på i forkant. Nå ser det ut til at det holder å møte opp ...

 

Ja, får bare håpe dette ikke gjør at færre deltar..... , og at folk er oppmerksom på at akkurat dette er endret i forhold til tidligere års vandringer..... Vi får se når endelig info kommer 26. august...

Endret av smort1
Lenke til kommentar

 

Og der står det ...

 

... ikke noe om det jeg spør om, såvidt jeg kan se.

 

Joda, 11 august skrev de (under Hvordan delta):

 

'2) Lørdag 13. september møter du opp mellom kl 10 og 11 på oppmøtestedet. Der betaler du kr 100 (ta med kontanter!) og får et deltagernummer og deltagerbevis. Startkontigenten går i sin helhet til den eller de lokale fotoklubbene som er vår med-arrangør. Det er ikke nødvendig med forhåndspåmelding – med unntak av Oslo, hvor det vil komme et web-skjema for forhåndspåmelding/registrering.'

 

Da regner jeg at det etterhvert kommer et web-skjema for påmelding i Oslo en eller annen gang etter 26. august

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, 11 august skrev de (under Hvordan delta):

 

'2) Lørdag 13. september møter du opp mellom kl 10 og 11 på oppmøtestedet. Der betaler du kr 100 (ta med kontanter!) og får et deltagernummer og deltagerbevis. Startkontigenten går i sin helhet til den eller de lokale fotoklubbene som er vår med-arrangør. Det er ikke nødvendig med forhåndspåmelding – med unntak av Oslo, hvor det vil komme et web-skjema for forhåndspåmelding/registrering.'[/size]

 

Da regner jeg at det etterhvert kommer et web-skjema for påmelding i Oslo en eller annen gang etter 26. august[/size]

Der står det, ja. Det er øynene man først blir blind på :D

 

Takk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...