Gå til innhold

Galaxy Note 4 kan få sylskarp skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt en telefon jeg er mer fornøyd med enn note 3, mtp utseende, funksjoner, skjerm, batteri, osv.

 

Det er derfor jeg er så spent på note 4, da spesielt mtp ryktebørsen. Ting som kurvet skjerm over siden og liknende virker far fetched, men bedre batteritid, flere pennefunksjoner, bedre skjerm, RAM, osv er jeg spent på å se hvordan blir.

 

Funksjoner spesielt, er ofte mange små gems i note-mobilene, som sveiping for skjermminimering for enhåndsbruk (som jeg bruker ganske ofte).

 

Bare håper den lanseres tredje som forventet, og at den kommer sporenstreks til Norge.

Så blir det kaoset om hvor man i så fall skal forhåndsbestille...

Lenke til kommentar

Hva er nå vitsen når man nærmer seg 800ppi?

For å kunne ense det i det hele tatt må vel øynene være noe sånt som 5-6 cm fra skjermen.

 

Det er ikke riktig, i noen tilfeller er oppløsningen på synssystemet ned i 0,1 bueminutt, dvs at man trenger 600 pixler per grad for å oppnå det, er skjermen 3 tommer bred så vil den mao kun dekke 4 grader av synsfeltet med 800ppi for at man skal nå grensen for hva som er mulig å se.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jerg har hatt Note 3 selv, veeeeeeeldig fornøyd (til tross for att jeg hadde tre stykken den første uken da det var feil med antennen for trådløst nett på alle), og jeg gleder meg masse til en Note 4, Håper virkelig att størrelsen ikke blir endret mye, men bedre byggekvalitet savnes på Note 3. Forøvrig så er jeg veldig fornøyd med utviklingen på pennefunksjonen fra Note 2 til note 3, så har store forventninger og ønsker om enda mer utvikling der :) og ett bedre front kamera hadde vært konge, Se bare på utviklingen på HTC og Huawei i disse Selfie tider..

 

Har nå en Samsung S5, (måtte down size litt), men Gud som jeg savner Note... pokkærn heller... denne skal jeg ha når den kommer :):)

Lenke til kommentar

Jeg må rett som det er slå 4G av for å få signaler der andre telefoner ikke har problemer.

Så andre telefoner har hatt god 4G dekning der du sliter med 4G dekning nå? Eller er det bare det at du har dårligere dekning nå enn tidligere når du ikke hadde 4G telefon?

Dårlig 4G dekning fungerer ofte bedre enn god 3G dekning. Og telefonen går tilbake til 3G når du skal ringe eller får innkommende anrop.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...