Gå til innhold

Nå kan iCloud bli skikkelig bra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres interessant ut.

 

Hadde dropbox før, men byttet til Google Drive når jeg måtte opp til 500gb på dropbox (noe som er latterlig dyrt).

 

Jeg er til nå ikke fornøyd med Google. Det står f.eks ofte at alt er synkronisert, mens når jeg sjekker hva som faktisk ligger i skyen, så er det gammelt. Gjerne opptil flere uker gammelt. Desktopklienten krasjer også nesten daglig.

 

Skjønner ikke at Google kan være kjent med noe som er så dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser folk klager på Sync i Google Drive, kjekt å vite. Men lurer på om det gjelder alle klienter? Jeg selv bruker InSync siden det er det eneste som fungerer i Linux (trur også den bruker egne syncfiler). Ellers er det ingen som matcher Google helt på pris, selvom Apple nærmer seg. Uansett uaktuelt for meg å kjøpe noe som helst fra Apple, men jeg skal i hvert fall sjekke om syncen holder seg når jeg oppdaterer filer. Eneste jeg reagerer på, er at det tar vanvittig lang tid å laste opp ting til Google Drive, brukte 4 dager på 200GB på 100Mbit/s upload-linje, dette burde vel gått unna på 6-8 timer :p

Lenke til kommentar

Lurer på hva som er problemet her - det funker stort sett, men ikke stødig nok til at jeg kan stole på at alt er syncet, alltid. Og da er det jo ingen vits, iallfall ikke sålenge Dropbox fungerer 100% prikkfritt i år etter år.

 

What he said.

 

Med dropbox var det null-tull i alle årene. Synd de er så griske på pris, og i tillegg har ansatt Condolezza Rice i styret sitt. Samtidig som de har hatt noen ekle privacy-blemmer.

 

Sånn sett gleder jeg meg til å prøve iCloud Drive. Kanskje jeg kjøper meg en mac samtidig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...