Gå til innhold

Ben Foster skal spille en av Warcraft-universets viktigste personer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er både gira og litt skeptisk til denne filmen. Jeg håper og tror at noe som bærer Blizzard stempelet vil være ok, men jeg er også usikker på om cast og crew har lagt like mye elsk ned i dette slik f.eks Peter Jackson og resten gjorde med Ringenes Herre.

Lenke til kommentar

Jeg er både gira og litt skeptisk til denne filmen. Jeg håper og tror at noe som bærer Blizzard stempelet vil være ok, men jeg er også usikker på om cast og crew har lagt like mye elsk ned i dette slik f.eks Peter Jackson og resten gjorde med Ringenes Herre.

 

Både Duncan Jones og flere av skuespillerne har sagt de har spilt WoW MYE. Så tror absolutt dette blir en knall film om Warcraft universet. Gleder meg som en unge.

 

Movie of the year, all the years!

Lenke til kommentar

Blir spennende å få se hvor i tidslinjen denne filmen befinner seg. Medivh er jo en liten spoiler.

 

Med tanke på at de allerede har sagt dette skal følge opprinnelsen til krigen mellom orkene og menneskene, og at Anduin og Durotan er hovedkarakterer, er det ikke spoiler at Medivh er med, med tanke på at han har en viktig rolle for hvordan de introduseres. Den teaseren folk så på San Diego comic-con (eller hva det nå enn er) hadde jo en soldat som blir angrepet av en ork, der de står under en grønn himmel og dv andre ting som tyder Hellfire Peninsula.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...