Gå til innhold

– Våkn opp, baby! skrek ukjent mann i babycallen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noe bevis for at dette har skjedd utenom familiens uttalelser? Mange PR-kåte mennesker fra USA, overalt ellers også forsåvidt.

 

Er litt tvilende når slike saker kommer ut uten referanser til objektive beviser.

 

Alt som har en nettforbindelse kan hackes, hvorfor skulle dette være et unntak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Finnes det noe bevis for at dette har skjedd utenom familiens uttalelser? Mange PR-kåte mennesker fra USA, overalt ellers også forsåvidt.

 

Er litt tvilende når slike saker kommer ut uten referanser til objektive beviser.

Alt som har en nettforbindelse kan hackes, hvorfor skulle dette være et unntak.

 

 

Hvem har sagt at dette er et unntak? Selvfølgelig kan alt med nett hackes, sa jeg noe om det i det hele tatt? Jeg tror ikke at de nødvendigvis lyver, men med fare for å gjenta meg selv; jeg synes mange slike saker mangler objektive bevis utenom privatpersonenes egne vitnemål. :)

 

Håper den gode gamle teskjeen fungerer i dag :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Egentlig foreldrene og IP kameraets produsent sin fil, rett og slett når disse henger seg på UPnP og vrir seg ut mot webben og brukeren tror det er en lokal greie og bruker standardpassord, ja da sier det seg selv at dette er en tids innstilt "bombe" som bare venter på at kinamennene skal banke på med sin standardpassord database.

Så har du denne typen IP kamera som ringer hjem til en server for å gjøre det "enklere" resultatet er igjen lett bytte for "kinamenn" eller andre sider som kartlegger standardtjenester slik som denne "hackeren" har gjort.

Lenke til kommentar

fra mine dager fra 4chan så kunne jeg se en del folk som drev med dette. det eneste de gjorde var å finne en rekke med kamera ip`er, og bare prøve seg med stock brukernavn og passord. Som det står i artikkelen at du må ha ett sikkert passord kan være greit å ha, men det er mer lønnsomt å bytte passordet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...