Gå til innhold

Knallhard kamp om toppspillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ville vel vært bedre om Apple laget telefoner som henger litt mer i tiden mtp. på pris, vekt, størrelse og batteritid en å satse på apper alene.

 

Prisen er kurrant; Folk betaler det den koster.

Vekten er utrolig lav (noen gang holdt en 5 eller 5s?)

Størrelsen er hendig, men skjønner at noen vil ha større skjerm. Dette kommer trolig i år.

Batteritid har aldri vært noe problem foruten enkelte overskrifter etter oppdateringer etc (?)

 

 

On topic så håper jeg Apple eller App-utviklerne kvitter seg med in-app-purchases. Makan til kvalmt opplegg.

Lenke til kommentar

Joda jeg har holdt og fifflet med alle Iphonene siden det er Apple produkter vi bruker i vår bedrift. Det var egentlig mer et lite hjertesukk fra meg som ønsker noe mer en apper fra et selskap som en gang i tiden var det ypperste innen denne type tekonologi.

Og in-app-purchases er noe som sortemannen må ha funnet opp. På en dårlig dag. Jeg skjønner jo at de tjener ufattelige mengder med penger på det men jeg begynner ærlig talt å bli lei hele dritten med å skulle betale for fremdrift i et "gratis" spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det ville vel vært bedre om Apple laget telefoner som henger litt mer i tiden mtp. på pris, vekt, størrelse og batteritid en å satse på apper alene.

Prisen er kurrant; Folk betaler det den koster.

- cut -

Nesten 6000,- for en åpen iPhone 5S (den minste versjonen med 16GB).

Absolutt ikke kurant. Latterlig pris i forhold til hardware,

men igjen så er det vel ikke mer å forvente iom. at Android er open source,

og det er det stikk motsatte av hva iOS er, så de vet å ta seg betalt godt over 2000,- for iOS på EN telefon.

 

Men helt korrekt, de som kjøper iPhone betale det den koster.

Men det gjør igjen de som kjøper Android-baserte telefoner da.

Og de som kjøper matvarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det ville vel vært bedre om Apple laget telefoner som henger litt mer i tiden mtp. på pris, vekt, størrelse og batteritid en å satse på apper alene.

Prisen er kurrant; Folk betaler det den koster.

- cut -

Nesten 6000,- for en åpen iPhone 5S (den minste versjonen med 16GB).

Absolutt ikke kurant. Latterlig pris i forhold til hardware,

 

Kurant fordi den selger, ikke fordi du synes den er dyr.

Lenke til kommentar

Ekslusive plattform avtaler funker ikke på meg i allefall.

Mange ekslusive titler, men er de ikke tilgjengelig på en plattform jeg har og ønsker å benytte meg av så blir det ikke noe handel samme hvor ekslusiv eller hvor bra produktet skulle være.

Faktisk får det samme status som om det ikke eksisterte i min bok.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...