Gå til innhold

Slik skal de gi deg lynraskt nett på Ullevaal Stadion (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Så man betaler 400,- eller mer for å gå på fotball kamp, og sitter der å ser netflix i stedet? Da er det vel bedre å bli hjemme vil jeg tro.

 

Drar jeg på kamp eller konsert og slikt, så ser jeg på det jeg er der for. Telefonen forblir i lommen. Men ser jo det stadig på konserter at folk er opptatt av helt andre ting enn konserten.

 

Kan jo skjønne man trenger litt ekstra underholdning hvis man må se Vålerenga spille.

Lenke til kommentar

Så man betaler 400,- eller mer for å gå på fotball kamp, og sitter der å ser netflix i stedet? Da er det vel bedre å bli hjemme vil jeg tro.

 

Drar jeg på kamp eller konsert og slikt, så ser jeg på det jeg er der for. Telefonen forblir i lommen. Men ser jo det stadig på konserter at folk er opptatt av helt andre ting enn konserten.

 

Kan jo skjønne man trenger litt ekstra underholdning hvis man må se Vålerenga spille.

Nå håper jeg virkelig at det er annet man bruker nettet til som er mer relatert til det som skjer på banen enn netflix, men vil tro det er fjøsboka og youtube som skaper den største trafikken.

 

Deretter håper jeg som sagt det følges av kampfakta fra andre kamper som går samtidig, avstemninger for dagens beste spiller, og kommentarer til selve kampen og andre tilsvarende tjenester. Dette inkluderer opplasting og diskusjoner av scoringer og andre spesielle situasjoner på banen.

 

Ellers ser jeg helt klart ønsket om å surfe på nyhetssider i pauser. Som du nevner, på enga-kamper så er det vel fort ønske om å se noe interessant i stedet... ;-) Fornøyelig forresten at de snakker enga og brann i samme åndedrag som ordet nedrykningsstrid... LOL

 

PS! Synes det er veldig bra og veldig riktig at man tar steg som dette. Men nå er det ikke nødvendigvis bare mobilt bredbånd som kneler. Var på Metallica-konserten på søndag, og da måtte jeg kommunisere med barnevakten og noen andre som var på samme konserten men på helt annen posisjon en jeg var ved, og sending av sms var en pinsom og treg opplevelse.

Endret av Snowleopard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...