Gå til innhold

Her må du sende SMS for å gå på do


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Den preventive effekten av dette har vist seg ved at utgiftene til rengjøring og vedlikehold nå er langt mindre enn forventet for et offentlig toalett".

 

Ja, fordi det er mye høyere terskel for å bruke toalettet, så slipper de å rengjøre det. Fjern muligheten for å komme inn helt, så blir rengjøringsbudsjettet kuttet enda mer.

Lenke til kommentar

Høy terskel? Det er da ikke mange som ikke har en mobiltelefon med seg i dag. Jeg vil si at toalettene hvor man må putte på en mynt har langt høyere terskel - bare gamle damer går rundt med sånne ting.

 

Likevel litt interessant at hærverket går ned når de ikke har lov til å lagre nummeret, og de uansett ikke har noen måte å identifisere hvem som utfører hærverket (SMS i kombinasjon med videokamera f.eks). Kanskje folk som begår hærverk ikke tenker så langt. Det vil være interessant å se om tiltaket virker over tid.

Lenke til kommentar

Høy terskel? Det er da ikke mange som ikke har en mobiltelefon med seg i dag. Jeg vil si at toalettene hvor man må putte på en mynt har langt høyere terskel - bare gamle damer går rundt med sånne ting.

 

Likevel litt interessant at hærverket går ned når de ikke har lov til å lagre nummeret, og de uansett ikke har noen måte å identifisere hvem som utfører hærverket (SMS i kombinasjon med videokamera f.eks). Kanskje folk som begår hærverk ikke tenker så langt. Det vil være interessant å se om tiltaket virker over tid.

Ikke lagre? Har jeg misforstått totalt?

http://www.amobil.no/artikler/sa-mye-er-lagret-om-deg/109817

Nå er vel sjansen for at politiet faktisk gjør noe med det liten. Men sjansen er der jo.

Lenke til kommentar

Høy terskel? Det er da ikke mange som ikke har en mobiltelefon med seg i dag. Jeg vil si at toalettene hvor man må putte på en mynt har langt høyere terskel - bare gamle damer går rundt med sånne ting.

 

Likevel litt interessant at hærverket går ned når de ikke har lov til å lagre nummeret, og de uansett ikke har noen måte å identifisere hvem som utfører hærverket (SMS i kombinasjon med videokamera f.eks). Kanskje folk som begår hærverk ikke tenker så langt. Det vil være interessant å se om tiltaket virker over tid.

 

 

Som sagt, også renholdet går ned, ikke bare hærverket. Renholdet går ned hvis bruken går ned.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...