Gå til innhold

Nå snur NetCom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

derfor fiber som er ubegrenset. 4g går over til 5g som får samme leksa. det er ikke nok utbygd 1g-4g av noen av levrandørene av 4g enda. sitter her på 1g og nyter suuuuuu--//---inga. har heldigvis 20 mb og 10 i reserve. tooway fra directconnet.no har fri bruk og kjører på 1gb internt på ditt nettverk. får du ikke fiber så anb jeg tooway eller skydsl. du er ikke bundet til noen linjer og du kan flytte til Tyskland hvorsomhelst i verden og nyte ehm 4mb fra skydsl og 50mb fra tooway.sky dsl krever en opplinje for å si det. tooway trenger dette ikke. så og 4 tooway dere som ikke ever får fiber. fri bruk for evig håper jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan dette kalles å snu? De skrur jo fortsatt ned farten og tilbyr et dårligere tilbud enn før. Selv om eksisterende kunder får beholde det midlertidig, vil det bli endret igjen så snart en abonnementstype forsvinner/endres. Man er da totalt låst og har ingen mulighet til å endre operatør eller abonnement hvis man ønsker det, fordi Netcoms gamle abonnementer ikke lenger er konkurransedyktige.

Lenke til kommentar

Med andre ord, nesten ingen nyhet å skrive noe om. Gjelder jo kun eksisterende kunder og ikke nye.

 

Netcom = vinglepetter.

 

ER så glad jeg slipper å irritere med som kunde, og at jeg heller kan sitte her og irritere med som ikke-kunde og latterliggjøre Netcom :)

Endret av G
Lenke til kommentar

Hvorfor skriver dere ingenting om at Netcom fortsatt har raskest frekvens? telenor tilbyr maks 20 Mbs, mens Netcom tilbyr 40 Mbs på det største abonnementet, 30 Mbs på Smart pluss og 20 Mbs på smart basis.

 

Virker som om dere skriver denne artikkelen kun for å "sverte" Netcom sitt rykte!

Lenke til kommentar

Hei.

 

Helt sikre på at det ikke går på at Netcom nå faktisk informerer om det? Jeg fikk dette svaret da jeg spurte Netcom i juni i år om de hadde hastighetsbegrensing:

 

Hei!,

 

Så å forstå ja! Joda, vi har også begrensing av hastighet. På Smart Mini er den satt til 5Mbit, på Smart Basis er den 10Mbit, på Smart Pluss er den 20Mbit og på Smart Super er den 40Mbit.

 

Ha en fin dag videre.

Med vennlig hilsen

XXXX (sensurert)

Netcom Kundesenter

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...