Gå til innhold

? Windows 8.1 er en solid oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er blitt vant med Windows 8 med berøringsskjermer. Største problemet er at jeg er begynt å fingre på de andre skjermene også. Windows 8 er bra, men måtte bruke litt tid for å bli kjent, men gjorde det også fra DOS til Windows 3.0 og fra XP til Vista etc. Berøringsskjermer er absolutt en fordel i dette operativsystemet og ønsker det også på mine 2 27" skjermer på kontoret (ville være langt letter å flytte i mellom programmene istendenfor å lage slitegrop i skrivebordet med musen pga all flytting fra og tilbake).

 

Skulle vært litt mer funksjonelt å sette opp fliser (plassering) for det enkelte program, bl.a når man installerer nye program så dukker alt opp. En oppsettsrutine burde finnes og svakt at ikke Office 2013 er bedre tilpasset flise-verden(har i alle fall ikke funnet løsning på dette).

 

Classic Shell løser mye hvis man ønsker det gamle menysystemet, men savner det egentlig ikke, bare muligheten for en bedre måte å organisere flisene på (og selvrensende skjermer).

Lenke til kommentar

W8 er for meg en liten, men klar oppgradering fra W7 for stasjonær. Jeg benytter meg rett og slett ikke av metro-delen utover søkefunksjonaliteten og savner overhodet ikke noen startmeny. Med W8.1 blir det nok boot rett til desktop.

 

Classic-delen er helt klart forbedret selv om det ikke er en revolusjon. På nettbrett osv så er app-utvalg det store problemet, men ellers liker jeg W8 (inkl WP8) veldig godt.

Endret av EternalSunshine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er blitt vant med Windows 8 med berøringsskjermer. Berøringsskjermer er absolutt en fordel i dette operativsystemet og ønsker det også på mine 2 27" skjermer på kontoret

 

Hvis du legger igjen et lag med fett fra fingrene dine på skjermene du bruker hele dagen, vil du snart trenge briller. Just sayin'.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...