Gå til innhold

Vinn en unik The Bureau: XCOM-pakke (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare påpeke at det er litt merkelig å ha både "William" og "Bill" Carter som alternativer, siden "Bill" er et vanlig kallenavn for de som heter William i USA. Wlliam "Bill" Clinton er et eksempel.

 

Det er mange som heter Bill i USA. Faktisk rundt 180 000 mennesker heter "Bill" 238 personer heter "Bill Carter". 5229 mennesker heter "William Carter".

 

Uansett så er ikke "Bill" kun et kallenavn for de som heter "William". Det er også mange som har "Bill" som sitt første navn.

 

http://howmanyofme.com/

 

morsom tjeneste forresten, fant ut at det er 188 mennesker i USA med samme etternavn som meg :)

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Uansett så er ikke "Bill" kun et kallenavn for de som heter "William". Det er også mange som har "Bill" som sitt første navn.

Var ikke det jeg mente (eller sa) heller. Syntes bare det var litt merkverdig å ha både "William" og "Bill" som alternativer, med tanke på at hovedpersonen fint kunne blitt kalt "Bill", men egentlig hete "William". Ifølge siden du linka til er det 3,9 millioner mennesker i USA som heter William, så "Bill" er nok likevel mye vanligere som kallenavn enn fornavn. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...