Gå til innhold

Snart klart for Dark Souls II-beta (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes vanskelighetsgraden var helt grei, men håper vi slipper tilsvarende ting som bueskytterne i Anor Londo, samt Bed of Chaos. Kunne også tenke meg litt mer gjennomsiktige questlines (var det virkelig noen som klarte å gjette seg til hvordan man skulle få sett hele historien til Solaire eller Siegmeyer på egen hånd?).

 

Uansett, meldte meg opp til beta i går, blir spennende.

Lenke til kommentar

Jeg synes vanskelighetsgraden var helt grei, men håper vi slipper tilsvarende ting som bueskytterne i Anor Londo, samt Bed of Chaos. Kunne også tenke meg litt mer gjennomsiktige questlines (var det virkelig noen som klarte å gjette seg til hvordan man skulle få sett hele historien til Solaire eller Siegmeyer på egen hånd?).

 

Uansett, meldte meg opp til beta i går, blir spennende.

 

Er jo litt av pointet med Dark souls, man er masse folk som spiller det også snakker man om opplevelsene sine og slikt får man en liten bit av storyen også kanskje neste mann hadde enda en bit også videre. Gleder meg som en unge til spillet og synes spillet akkurat passe vanskelig, litt lett om man hadde spilt det mye men en døde for det :D Bueskytterene i anor londo var ikke så vanskelige som folk skal ha det til men bed bed of chaos boss skulle de ha spart seg for. Tror ikke det finnes noen som liker den bossen..var ikke så veldig begeistra for den verden i det hele tatt egentlig. Det beste var frem til en kom til ornstein og smough..etter det daffa det av synes jeg, men allikavel mitt beste spill of all time.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan nok ikke spille beta. Må ikke spoile NOE før release.

 

Tviler noe blir spoila idet hele tatt visst en har sett på e3 gameplay. Mest sannsynligvis får folk velge mellom de premade characterene de viste frem der, SPOILER ALERT.....Assasin, temple knight osv.

Plassen betaen holder til er nok tvilsomt fra selve spillet...de skal bare teste netverkket. Har meldt meg på selv for er nysjerrig på hvordan spillet føles å hånda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...