Gå til innhold

Xbox One vil støtte 8 kontrollere samtidig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var da en unødvendig sak å legge inn på en spillemaskin. Blir det 8x splitscreen da eller?? Blir litt lite skjermoverflate per spiller synes jeg :p

Dette er vel antagelig fordi folk er så late at de ikke klarer å sende hverandre kontrolleren når det er neste spiller sin tur.

 

gorge_gamer.png

 

Edit; Dette er fra filmen http://www.imdb.com/title/tt1034032/

Endret av blablabling
Lenke til kommentar

Flottflott. Greit med muligheten, må ikke være 8x splitscreen for å dra nytte av det.

 

Krever uansett ikke mye for å få til dette, er skuffende at PS4 bare støtter 4 kontrollere samtidig. Støtte skal alltid legge til rette for ting de ikke har tenkt på, men som andre kanskje kan komme til å tenke på.

Vel, erfaring med PS3 som støttet opp til 7 stk og har gjort det i en del år nå er jo at det har minimalt å si. Det eneste spillet som faktisk brukt det etter min kjennskap er WarHawk.

Lenke til kommentar

Vel, erfaring med PS3 som støttet opp til 7 stk og har gjort det i en del år nå er jo at det har minimalt å si. Det eneste spillet som faktisk brukt det etter min kjennskap er WarHawk.

Men der har du det, et spill har brukt det, det er nok spør du meg. Som jeg sa, støtten skal alltid ligge foran, legge til rette for muligheter konsollutvikleren ikke har tenkt på. Hvis vi skal drive å begrense fremtidige utgivelser så vil utviklingen gå bakover!

 

Tallet 7 definerte hvor mange BT-enheter du kunne ha tilkoblet på en gang. Det inkluderer headset, tastatur og annet ekstrautstyr (trådløst). Jeg har alltid et tastatur koblet til min maskin f.eks. (mye bedre å skrive med QWERTY-tastatur enn PS3-kontrolleren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...