Gå til innhold

iCloud får seg en skikkelig ansiktsløftning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo like så greit bare kopiere inn det jeg skrev i Mac tråden:

 

Da har Apple rullet ut "iOS 7" redesign av iCloud.com for BETA testere via beta.icloud.com. Må ærlig innrømme at jeg aldri var noen fan av iCloud.com da jeg syntes siden var temmelig basic og ganske så uoversiktlig, syntes det har blitt en god del bedre nå som det har blitt "iOS 7-ifisert", mye mer åpent og luftig og ganske så brukanes faktisk.

Med full iWork Suit gratis tilgjengelig via iCloud.com mot slutten av året kombinert med denne forbedringer så tror jeg fort iCloud.com kan bli aktuelt for mange, til nå har det jo vært mer rettet mot sære folk som meg som har gått lei alt tullet Google bedriver med Gmail, og som aldri kunne migrere helt over til nye Outlook.com da Microsoft er så inkompetente at de ikke kan overføre en tidligere Microsoft konto med Xbox Profil over til en annen konto så jeg gikk rett og slett over til å bruke iCloud til alt, det inkluderer e-post og det har fungert overraskende bra selv om jeg syntes mailbehandling (inntil nå) via iCloud.com var horribelt så jeg har naturligvis kun brukt det via Mail.app på iPhone, iPad og OS X, samt Postbox på Windows maskiner.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

totalt annerledes visuell opplevelse

Jeg synes det ser temmelig likt ut. Ikonene har samme form, er like store, har omtrent de samme fysiske symbolene (brev, penn og blekkhus, flapper i kontaktblokka, det grønne radarbildet etc) Lysere bakgrunn, men ikke akkurat noen totalt visuelt annerledes opplevelse. Kanske mer keiserens nye klær? Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...