Gå til innhold

Oppdag Tigerstaden med Oslo Fotomaraton


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva menes med "kontintetet" og "palmsesus"? (mulig at det er et aller annet fra en oslodialekt som er uforståelig for en jærgubbe)

 

Ikke for å være en festbrems, men:

Hele opplegget virker for meg til å være like rotete og delvis useriøst som websiden til Oslo Fotomaraton. Ser man på bildene fra i fjor så får en:

1. Noe fyrverkerilignende fra et eller annet i en gang (muligens en vinkelsliper).

2. Et snapshot med en vegg og 2 oppstilte halve unger.

3. En fyr som brenner noe papir.

4. En fyr med en ball.

5. En kvinnerompe.

6. 2 kvinneutvekster, dvs pupper.

7. Et undereksponert bilde av en røyker.

8. En stakkar som ikke er klar over at fotografen latterliggjør han.

9. En bit av en betongdings.

10. Et snikende ullteppe telesnapshot fra en park.

 

Spørsmål: Hva har dette med Oslo å gjøre? Skulle noe lignende representert Jæren ville jeg blitt både flau og forbannet.

 

Seriøst så bør noen her tenke seg om diverse mange ganger og revurdere hele sulamitten.

 

Tor

Endret av TorVidle
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spørsmål: Hva har dette med Oslo å gjøre? Skulle noe lignende representert Jæren ville jeg blitt både flau og forbannet.

Sterkt uenig. Oslo fotomaraton foregår i Oslo; men er ikke laget for å promotere Oslo som en turistby.

 

En fotomaraton går ut på å komme seg ut og bli utfordret som fotograf. Men man må selvsagt bruke sitt eget fotografiske uttrykk; noe som bilde-eksemplene viser.

 

Seriøst så bør noen her tenke seg om diverse mange ganger og revurdere hele sulamitten.

Eller så er det muligens du som bør revurdere hva en Foto-maraton går ut på?

Endret av tomsi42
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dette er alle tiders, jeg! Hadde jeg bodd i/i nærheten av Oslo, så skulle jeg jammen deltatt!

De få ganger jeg er i Oslo, og har tid, så er det utrolig kjekt å rusle rundt og lett å finne alskens fine/spennende og originale motiver...., slik det er på de fleste steder og i de fleste byer.... Så kom dere ut, dere som har mulighet!! Flott initiativ!!!!! :yes:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...