Gå til innhold

Oppo Find 7 får heftig batteri og systembrikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke.

Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke.
Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar.

 

Hvilken erfaring har du med Oppo 5? Byggekvalitet, driftssikkerhet, generalt det man forventer av de "store"?

Lenke til kommentar

Hvilken erfaring har du med Oppo 5? Byggekvalitet, driftssikkerhet, generalt det man forventer av de "store"?

Meget god byggkvalitet, utrolig bra skjerm.

Oppo's versjon av android er grei nok, og de kommer med oppdateringer jevnlig.

Etter å ha hatt nexus telefoner tidligere, foretrekker jeg imidlertid android slik google lager det, og heldigvis er telefonen meget enkelt å "roote".

Har nå AOSP på telefonen, og veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Virker nærliggende å tenke at denne får 7 tommer skjerm ut fra navnet, hastigheten på CPUen og batterikapasiteten. 4000mAh er veldig mye for en smarttelefon, men det er veldig nært det nexus 7 har, for eksempel.

 

Jeg har mer tro på at man her satser på en smarttelefon med virkelig stor batterikapasitet.

Det er vel lite som tyder på at dette er en tablet så langt.

http://www.ubergizmo.com/2013/07/oppo-find-7-sports-4000mah-battery/

Lenke til kommentar
Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke.
Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar.

 

Er det Ebay som gjelder for denne type kjøp, eller er det andre og mer egnede kanaler?

 

Lenke til kommentar
Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke.
Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar.
Er det Ebay som gjelder for denne type kjøp, eller er det andre og mer egnede kanaler?

 

oppostyle.com! Oppo sin egen side for salg internasjonalt av find 5 og find 7 fremover. Akkurat lansert butikk i europa også, og opgradert garantien til 2 år for EU regler. Glem ebay og sånt, helt safe og trygt fra official oppo :)

Lenke til kommentar
Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke.
Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar.
Er det Ebay som gjelder for denne type kjøp, eller er det andre og mer egnede kanaler?
oppostyle.com! Oppo sin egen side for salg internasjonalt av find 5 og find 7 fremover. Akkurat lansert butikk i europa også, og opgradert garantien til 2 år for EU regler. Glem ebay og sånt, helt safe og trygt fra official oppo :)

 

Nåvel, Oppostyle er ikke eiet eller drevet av Oppo.

Det er en reseller.

 

Etter det jeg har sett har de hatt god kundeservice og ordner ting relativt raskt dersom det skjer noe.

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...