Gå til innhold

Dette er den beste Windows-nettleseren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at det bare er å skrote testen til teknofil fra i fjor. ;)

 

Selv om jeg har Opera, Chrome, IE og Firefox installert er det Firefox som er daglig-browseren min. Hvis man har en maskin med bra specs merker man ikke forskjell på hastigheten mellom nestleserne.

 

Og siden Firefox fortsatt er kongen på haugen når det gjelder customization og add-ons forblir den min favoritt.

Lenke til kommentar

Å sammeligne Opera og Chrome, blir som å sammenligne en Passat stasjonsvogn med en Golf stasjonsvogn. Opera er basert på Chromium, samme er Chrome. De har derfor tilnærmer lik ytelse.

BTW, noen som har hørt om Yandex Browser (en chromium-basert nettleser lagd av den russiske søkemotoren Yandex.ru. (Slapp av! Den er på engelsk :p))

Prøv den hvis du liker Chrome. Den er nesten lik Chrome, men legger til noen kule funksjoner, f.eks. samme Boost som Opera har og når man trykker på "ny fane" åpnes ikke fanen før man har skrevet inn addresse/søkeord (Man får fortsatt tilgang til favoritt-lenker som man vanligvis får på ny-fane siden via en "gardin" som bare fyller halve siden.).

Lenke til kommentar

Å sammeligne Opera og Chrome, blir som å sammenligne en Passat stasjonsvogn med en Golf stasjonsvogn. Opera er basert på Chromium, samme er Chrome. De har derfor tilnærmer lik ytelse.

BTW, noen som har hørt om Yandex Browser (en chromium-basert nettleser lagd av den russiske søkemotoren Yandex.ru. (Slapp av! Den er på engelsk :p))

Prøv den hvis du liker Chrome. Den er nesten lik Chrome, men legger til noen kule funksjoner, f.eks. samme Boost som Opera har og når man trykker på "ny fane" åpnes ikke fanen før man har skrevet inn addresse/søkeord (Man får fortsatt tilgang til favoritt-lenker som man vanligvis får på ny-fane siden via en "gardin" som bare fyller halve siden.).

Har testet Yandex.browser, men når jeg f.eks går på google.no blir jeg videresendt til google.ru, og andre nettsider som YouTube, Twitter og apple.com blir på russisk. Har du også det problemet?

 

Men angående artikkelen, bruker Chrome til vanlig og Safari til ting som ikke funker på Chrome, som silverlight, flash og noen ganger java. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...