Gå til innhold

Svenskene laster ned 3,5 ganger mer enn oss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svenskene har også mulighet til å få mye større datapakker enn det vi må godta her til lands. For meg er ikke Fri Bruk det samme som 6 GB, som stort sett er maks av hva man får i Norge. Hadde jeg virkelig hatt fri bruk på data, hadde jeg brukt mobilen mye mer aktivt til nedlasting. Fri bruk eller vesentlig større datapakker er noe som også bør komme nå som stadig flere får 4G på mobilene. Hva skal man liksom med 4G når man ikke kan benytte seg av det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er med priser på mobil abonnementer i Finnland, Sverige og Danmark. Men føler selv at prisene i Norge er ganske høye, på databruk. Har selv Frisurf fra Chess og betaler vell 399,- i måneden. Når jeg har brukt over 5/6GB (litt usikker) setter de ned hastigheten slik at det blir ubrukelig. Skal jeg ha mer MB/GB da er som regel ganske dyrt.

 

De fleste vennene mine har omtrent 1GB i månenden på abonnementet sitt. Dette bruker mange av de opp første uken (av en ny månede) med "normalt" bruk. Det er vell ingen av dem som jeg vet om som da kjøper mer MB/GB.

Lenke til kommentar

Med tanke på Finland har de ekstremt mye bedre 3g dekning enn jeg opplever i Norge. Dette har nok også noe med tallene å gjøre Det er for mange steder hvor bruk av mobildata er håpløst.

 

 

Jupp. Tenker det har mye med dekning å gjøre ja. Norge er ikke akkurat kjent for veldig god internet dekning generelt heller.

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...