Gå til innhold

Nei, dette er ikke en iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drøm videre Andriodrids, dere vil ALDRI få oppleve et like velfungerende OS som vi Applebrukere. Aldri! Punktum finale, og dett var dett :-)

 

Ser jo at det er et håpløst forsøk på trolling, men hvorfor må det være alltid være applebrukere på den ene siden og androidbrukere på den andre?

 

Selv bruker jeg både android og ios om hverandre, og kunne ikke vært mer fornøyd, men det blir vel for vanskelig for visse forumbrukere.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

Drøm videre Andriodrids, dere vil ALDRI få oppleve et like velfungerende OS som vi Applebrukere. Aldri! Punktum finale, og dett var dett :-)

Ser jo at det er et håpløst forsøk på trolling, men hvorfor må det være alltid være applebrukere på den ene siden og androidbrukere på den andre?

 

Selv bruker jeg både android og ios om hverandre, og kunne ikke vært mer fornøyd, men det blir vel for vanskelig for visse forumbrukere.

 

Litt tullete av meg å tøyse med slikt ja. Men jeg synes det er noe koselig over denne rivaliseringen :-) Uanz så er det viktigste at vi liker dingsene vi har. Dette være seg Android, iOS, eller Windows :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...