Gå til innhold

Microsoft Office er klar for iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er spent på hvordan det går med denne abonneringsideen til MS. Jeg har aldri betalt for Word, og jeg kommer neppe til å begynne å betale 800 kr i året for det. Da benytter jeg meg heller av piratversjoner eller andre skriveprogrammer som er gratis Den eneste måten jeg kan se for meg at MS kan få meg til å betale for et program som Word, er ved å sette ned prisen drastisk.

 

Faktisk var W8 det første operativsystemet jeg noen sinne har betalt for (med unntak av det jeg har betalt ekstra for at laptoppen kommer levert med Windows). Grunnen til at jeg valgte å betale for W8, var ikke en plutselig moralsk oppvåkning, men at 300 kr var en helt grei pris. 300 kr er mye mer enn de 0 kr Microsoft hadde tjent på meg dersom de hadde kjørt vanlig pris på operativsystemet. Dette tror jeg gjelder Word også. Det må prises så lavt at folk faktisk er villig til å betale fremfor å kjøre en ulovlig versjon eller bruke åpne løsninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig i at MS forlanger latterlig mye for abonementstjenestene sine.

Det har faktisk blitt så dyrt på jobben at vi ser på andre muligheter. Og det har ikke bare med at det er dyrt, men det er også tidkrevende å administrere.

Og som Displayname skriver, 300 er en grei(ere) pris, ikke 800. Så hvis det må koste 800 i året for en privatperson har de ihvertfal ikke en kunde i meg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...