Gå til innhold

Nå får Telenor-kundene enda raskere 3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opp til ja, men har noen opplevd å makse linja på dagens nett. Dette er bare tull og tøys fra Telenor. De har uansett ikke kapasitet til å levere den hastigheten og skulle de ha kapasitet måtte du stå rett foran senderen. Når skal disse tullete teleselskapene slutte å bløffe med tallene!?!

Lenke til kommentar

Opp til ja, men har noen opplevd å makse linja på dagens nett. Dette er bare tull og tøys fra Telenor. De har uansett ikke kapasitet til å levere den hastigheten og skulle de ha kapasitet måtte du stå rett foran senderen. Når skal disse tullete teleselskapene slutte å bløffe med tallene!?!

 

Har du noen konkrete kilder på at de faktisk bløffer med tallene? Det de presenterer her er jo uavhengig av signalforhold.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Opp til ja, men har noen opplevd å makse linja på dagens nett. Dette er bare tull og tøys fra Telenor. De har uansett ikke kapasitet til å levere den hastigheten og skulle de ha kapasitet måtte du stå rett foran senderen. Når skal disse tullete teleselskapene slutte å bløffe med tallene!?!

 

Telenor er da litt ærlig av seg, de lover opptil de samme hastighetene på LTE selv om det teoretisk sett skal kunne nå 100 MBPS og mer til...

Lenke til kommentar

Maks hastighet her er Edge. Synd at ikke Telenor satser litt på utkant strøk hvor mange ikke kan få bredbånd en gang. Min mor sitter å betaler 300pr mnd for 0,7Mb ned og 0,2Mb opp. Jeg bor 10 minutters kjøring fra ho å har maks 12Mb ned og 0,8Mb opp, uten mulighet for å oppgradere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er nok Djuice som blir prioritert lenge før OneCall om ikke OneCall smiler og $$$!
Pleier telenor å strupe hastigheten til OneCall på den måten?

 

Telenor har jo gitt onecall turbo-3G ( opp til 7,2), men 4G har de vel bare gitt til sitt søsterselskap djuice. Blir spennende å se hva de gjør denne gangen!

Lenke til kommentar

Telenor har jo gitt onecall turbo-3G ( opp til 7,2), men 4G har de vel bare gitt til sitt søsterselskap djuice. Blir spennende å se hva de gjør denne gangen!

 

Når jeg prøver med et One Call sim-kort for så å prøve med Telenor sim-kort etterpå er hastigheten med Telenor flere ganger høyere. (telefonen er låst til Telenor, så jeg er 100% sikker på at jeg ikke er på Network Norway) Så for meg virker det som Telenor klart gir One Call en lavere hastighet. Samme resultat de to siste årene jeg har testet dette hver mnd.

Lenke til kommentar

 

 

Telenor har jo gitt onecall turbo-3G ( opp til 7,2), men 4G har de vel bare gitt til sitt søsterselskap djuice. Blir spennende å se hva de gjør denne gangen!

 

7.2 er jo ingenting, jeg regner med basestasjonene allerede støtter 21mbps.

 

Kanskje jeg må bytte bort onecall hvis det står så dårlig til.

Lenke til kommentar

Quote

"7.2 er jo ingenting, jeg regner med basestasjonene allerede støtter 21mbps.

 

Kanskje jeg må bytte bort onecall hvis det står så dårlig til."

------------------------------------

Hehe jo, det står faktisk så dårlig til! Fant det på hjemmesiden til onecall! Dette gjelder når man bruker nettet til Telenor, så her er det struping fra Telenors side! Hva slags hastigheter onecall gir sine egne kunder via network norway er det umulig å finne ut av..samme med dekningen!

Lenke til kommentar

Kan Telenor snart fokusere på å gi dekning utenfor de største byene? Tvert man kjører utenfor Trondheim påvei sørover til Oslo så kan man bare glemme brukandes datatilkopling før Gardemoen. Dagens nett er tragisk og mange steder, selv ved topp 3g dekning så finnes det ikke båndbredde tilgjengelig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...