Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert i meg ?


Anbefalte innlegg

Prøve å gjøre historien kort.... jeg er 18 og hun er 16\snart 17

ALDRI likt noen som henne...kommer fra samme land også..men bor 30mil unna

 

Jeg kommer på en fotball turnering for å heie på et lag..jeg møter veldig mange kjente folk..og denne jenta sitter der også...vi begynner å snakke og hun vil ha nummeret mitt...seinere spør hun meg om å bli med ut av hallen for litt frisk luft...Når jeg drar fra denne turneringen gir hun meg en klem og spør om jeg skal på festen som skjer den kvelden..jeg svarer ja og hun smiler

 

Når jeg kommer tilbake til hytta med kompisene....overtaler de meg om å sende melding til henne...hun svarer på alle og skriver at jeg skal si ifra når jeg kommer til festen....MEN når vi begyner å drikke i hytta noen timer før festen kommer HUN med noen andre eldre jenter og besøker en familiehytte rett ved oss...siden vi sitter på verandaen så vinker jeg til henne...noen minutter seinere kommer hun bort til hytta...hun sier først at hun ikke kunne svarer på den ene meldingen litt tidligere på dagen fordi mobilen gikk tom for strøm...siden alle kompisene satt noen meter unna oss så spør jeg henne om vi skal gå en tur sammen ned til stranda..hun sier ja..vi går en tur og snakker sammen..når jeg tok av meg skjorta..ville hun bade plutselig men det var for kaldt for oss...siden hun måtte stikke går vi tilbake til hver våres hytter...

 

Vi ankommer festen og jeg går bort til hun..vi snakker sammen..hun skulle danse så jeg bare gikk bort til kompisene og drakk med de...etter en stund..sender HUN meg melding om å komme bort til henne...jeg går bort dit og vi prater sammen..alle hennes venner sitter rundt oss..

 

Vi går ut og sitter på en klupe sammen..jeg holder armen min over henne og rører skuldrene hennes og ryggen..vi sitter skikkelig tett også legger hun det ene beinet over mitt...jeg ville kysset henne..men vi satt ved siden av hverandre ikke mot hverandre liksom....så sier hun at hun er kald og at vi skal gå inn....så stopper hun opp i mørket og hun sier hun vil se hvor høy jeg var...vi stirrer hverandre i noen sekunder...så kysser jeg henne..men så åpner den javla vekteren døra og avbrøt oss...vi går inn og hun forsvinner med bestevennina in på dass...før jeg drar fra vesten så spør jeg henne hva hun vill... hun sier at hun ikke vil begyne å like meg mer fordi vi bor så langt unna hverandre og det blir vanskelig MEN vi skal holde kontakt...mens vi snakket om dette så følte jeg at hun ville bare bli kvitt meg...

 

Det gikk 2dager også håpet jeg på at hun skulle ta kontakt på face\sms..men jeg klarte ikke å holde meg så skriver jeg til henne på face...hun svarer rimelig kjapt...så skrev jeg noen jeg kanskje IKKE skulle ha skrevet ''har tenkt på deg siden festen'' det står at hun har lest meldingen men hun svarer ikke på den......så plutseing noen minutter seinere så er facebooken hennes sletta!..jeg trodde først jeg hadde blitt blocka..men så spørte jeg to gutter som også har henne som venn og de sa at det samme skjer hos dem også... sorry this page isn't available står det når man trykker på hennes profilbildet og vil inn på profilen hennes..

 

btw..dette er forsatt utrolig for meg...hun har den fineste kroppen og er veldig søt...hun bare virker javlig usikker

Anonym poster: 466882ed70fffc2594ad7a6fe071aac1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet det, redd for at hun skal tenke slik ''ohh han igjen..kan ikke han bare la meg være i fred''

Det risikerer du nok uansett hva som skjer, men om dama bor 30 mil unna ser jeg ikke helt hvordan det kan være noe stort problem? Er vel ei risk det er verdt å ta om du virkelig er interresert i dama?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vet det, redd for at hun skal tenke slik ''ohh han igjen..kan ikke han bare la meg være i fred''

 

Men alvorlig talt, kva er det værste som kan skje?

 

Slik det er har du ikkje hørt noe fra henne. Om ho ikkje svarer på en SMS, så er du akkurat samme sted som no. Om ho svarer, men sier ho ikkje vil ha kontakt, så er du akkurat samme sted som no, men du får vite sikkert at ho ikkje vil.

 

Om du får positivt svar, så er jo alt flott.

 

Du har alt å vinne på å ta kontakt igjen, ingenting å tape. Men som sagt, eg er skeptisk til dama :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sendte melding for ca 20-30min sia og forsatt ikke fått svar .føler meg helt javlig nå!

 

Nå er det nesten som hun prøver å si at jeg skal slutte å sende meldinger elns

 

Dersom hun ikkje svarer så er det det som er budskapet hennes ja. Men igjen, du har ikkje tapt noe i forhold til før du sendte den meldingen. Og det kan jo hende at ho bare er litt opptatt og svarer så snart det passer.

Lenke til kommentar

Dama er av medioker kvalitet. De er gjerne det, spesielt i den alderen. Mitt råd er å lære deg å skille lite på damer å la vær å heng deg for mye opp i en. De er stort sett samme ulla, hva personlighet angår, og de bør ikke regne med å kunne differensiere dem av annet en fysiolgosike karakteristikker, derfor er denne jenta helt irrelevant, om hun ikke er feilfritt propsjonert og en sjelden skjønnhet det ikke går 13 på dusinet av, noe hun neppe er, tatt hennes alder i betraktning.

 

Du ser sikkert hvor jeg vil med dete. Selv om du er 17 og sikkert overdrevent optimistisk mtp det annet kjønn nå, er det meste av gøy du kan ha med dem ganske oppskrytt, og har du kost deg med ei dame, har du egentlig prøvd alle. Derfor, glem denne jenta og gå for neste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg trur ho sa det akkurat slik det er. Ho har ikkje lyst å verte forelska i ein gut som ho har stor geografisk avstand til. Det at ho blokkerer deg på Facebook, stadfestar dette. Du må seie veldig mykje dummare ting enn det du gjorde, for at ho ikkje ein gong vil du skal sleve etter henne på chatten. Grunnen til ho ikkje vil sjå trynet ditt, er fordi ho vil gløyme deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...